Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 31 Mei 2009

Ceramah kemenangan Pakatan Rakyat di Penanti-malaysiakini










Ribuan rakyat hadir di Yayasan Aman untuk meraikan kemenangan Pakatan Rakyat.

Ucapan kemenangan telahdisampaikan di Yayasan Aman Penanti sebebtar tadi dan telah di pengerusikan oleh YB Dato Johari Abdul, YB Saifudin Nasution telah menyampaikan amanat beliau disusuli oleh ADUN Penanti memerangkap TKM1yang baruYB Dr Mansor Othman, turut kelihatan Ust Salleh Man YDP PAS Pulau Pinang, YAB Lim Guan Eng Ketua Menteri Pulau Pinang.

Antara yang turut hadir Sdr Md Sabu, YB Azmin Ali, anggota Exco Kerajaan Negeri Pulau Pinang- YB Abd Malik Kassim, YB Lim Hock Seng, Speaker Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang YB Abd Halim Husin, Pengerusi Perhubungan KeADILan Pulau Pinang Datuk Zahrin Hashim serta pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat.

Keputusan Penuh Dari Pusat Pejumlahan Undi-malaysiakini


Keadilan-6052
Kunci-392
Waw-494
Payung-56

Dr Mansor Othman Dari Parti Keadilan Rakyat menang dengan majoriti 5558 undi

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Gambar dari Yayasan Aman 2-malaysiakini

Sdr Rizal sedang sedang mengemaskini keputusan semasa

Datin Seri Dr Wan Azizah bersama penyokong
Turut kelihatan Yb Azmin Ali dan Sepeker DUN P.Pinang Yb Halim bersama Dr Mansor dan Dato' Sri Anwar Ibrahim
Penyokong parti yang hadir untuk mendengar keputusan pilihanraya


Antara petugas-petugas yang berkeja keras semasa kempen prk 12

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Terkini Keputusan Penuh Tidak Rasmi



Keputusan Penuh

Keadilan-6266
Kunci-390
Waw-534
Payung-48

Dr Mansor Othman Dari Parti Keadilan Menang dengan majeroti 5732 undi manakala 3 calon bebas hilang wang pertaruhan
( Keputusan tidak termasuk undi pos )



!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Suasana terkini di yayasan aman -Penanti


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

keputusan terkini 6.45pm



Keputusan terkini dari 18 peti undi

Keadilan-3441
Kunci-223
Waw-243
Payung-24

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Keputusan terkini 6.30 pm



Keputusan terkini

Keadilan-3222
Kunci-280
Waw-135
Payung-24


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Keputusan Terkini


Keputusan terkini

Keadilan-2517
Kunci-153
Waw-71
Payung-20


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

keputusan terkini setelah 11 JDM

Keputusan dari  11 JDM

Keadilan-2089
Kunci-114
Waw-63
Payung-16


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Keputusan terkini dari 6 JDM




Keputusan dari 6 JDM

Keadilan-1144
Kunci-77
Waw-36
Payung-10


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "




Keputusan terkini dari N12 Penanti

Keputusan dari 5 JDM

Keadilan-910
Kunci-64
Waw-36
Payung-10


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Temubual Eksklusif Calon Bebas - Kamarul Ramizu - 30/05/2009-malaysiakini



!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Kisah Zambri & The Gang Kena Halau di Batu 8 Lekir...-malaysiakini


Salam Sejahtera...

Hari ini jam 2.30 ptg lebih kurang mungkin tercatat dalam sejarah Zambri selaku MB Mahkamah Rayuan telah dihalau oleh Tuan Tanah/Rumah di Batu 8 Lekir. Gambar sebelah kiri...Tuan tanahnya,.

Mengikut dari cerita salah sorang mengiringi DS IR Nizar kepada aku sebentar tadi, Zambri bersama Kong Chong Ha selaku AP Lumut yg juga Menteri Kerajaan Perumahan & Tempatan dan beberpa orang anggota polis yang mengiringinya ingin melawat ke sebuah rumah penduduk di situ yang rumahnya mengalami musibah akibat angin ribut malam tadi.

Disebabkan jalan untuk laluan kereta untuk ke rumah tersebut tak ada.. maka kereta Rasmi Zambri. Kong Cha dan Polis telah diletak di kawasan halaman rumah si tuan ni, tanpa minta izin kebenarannya. Apalagi tuan rumah ni terus minta keluar dari tanah kawasannya.. mereka tak indah larangannya.. malah mereka semakin gostan keretanya ke belakang, menyebab dia memekik tak faham bahasa ka sambil menepuk kereta tersebut.
Bila dah malu tak ada arah, mulalah cari pasal.. tanya kat tuan rumah ni, tanahnya tu bayar cukai ke tidak.. lagi la hangat tuan rumah, dapatlah maki percuma darinya "Pukimak hangpa", seawktu mereka nak keluar dari rumahnya ada lagi suara-suara mengatakan jangan layan orang tak betul...situan rumah balik balik sapa yang tak betul, kalau berani mari.. tak ada sapa yang beranila nak masuk.. dah bersalah.. nak tak nak mula tebal keluar balik... lawatan pun tak jadi..

Malu besarlah Zambri, kerana tak jauh dari situ kat Batu 10 Lekir adalah rumah mertuanya, tup-tup dia sendiri kena halau...

Pada sebelah petang DS IR Hj Nizar pulak pergi melawat ke situ, dah HJ Nizar pun risau juga pada mulanya.. takut kena halau.. sebab sangkaan mereka tuan tanah ni jenis orang tak betul... suspen aja mereka nak turun dari kereta,,, rupanya bila ia nampak Hj Nizar sampai berlari ia sambut Hj Nizarkat kereta, siap cium tangan lagi... berbangga dia dapat bertemu Hj Nizar dan ia menceritakan kisahnya yang berlaku pd Hj Nizar.. rakaman ceritanya bersama HJ Nizar ada di blog otai-manjung.

Tuan Tanah/Rumah ni menetap di KL.. entah habuannya nak jadi cerita balik kerumahnya dapat bertemu Zambri.. nasib Zambrilahhh... itulah MB yang bukan pilihan rakyat.. Padan muka kau Zambri... Kau dimalukan depan anggota polis.... depan Menteri Kabinet MCA...korang mereka tahu yang rakyat betul-betul tak suka...pi la ngadu kat Pak Mentua kau tu... apa dia nak kata....

sumber dari manjungmari



!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "


Gambar sekitar tempat pengundian di Penanti pagi tadi-malaysiakini




Gambar disekitar tempat mengundi
Ketua Menteri Yb Lim Guan Eng Dan Yb Abdul Malik Kassim melawat tempat mengundi
antara petugas spr... yang baju pink tu aku tak tau sapa.......
Kereta penyokong calon bebas 
Yb Abdul Malik Kassim memimpin pengundi warga emas ke tempat pengundian

Pengundi sedang menyemak nama di kaunter spr

Ceramah Grand Finale di Tmn Guar Perahu-malaysiakini





Antara ribuan penduduk Penanti dan penyokong PR yang datang mendengar amanat yang disampaikan..
Penyokong PR 3 generasi
Petugas dari DAP yang membantu kempen di Penanti
AntaraWartawan,Blogger dan SB??????



Antara Pemimpin Pakatan Rakyat yang hadir

Dr Mansor bersama penyokong selepas ceramah

Pengerusi majlis,Che'gu Bard bersama AMK Bayan Baru

Macam kenai ja mamat ni.........

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Sabtu, 30 Mei 2009

Gambar di Penanti 30 May-malaysiakini

Kenderaan Penyokong Pakatan Rakyat
Petugas sedang mengedarkan risalah di pasar malam Guar Perahu
Bubar Dun... Penyokong Dari Perak
Pakai Kain Baik-Baik Cikgu...
Che'gu Bard pun dapat kain batik... nak buat apa tu..
Oooo Main Bola pakai kain rupanya...

Sdr Ringgo dari kumpulan Arrow turut membantu kempen di Penanti



!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "