Ahad, 13 Mac 2011

SELAMAT BERBAHAGIA PAK SYEIKH


Kami masuk parti ini tanpa pengaruh sesapa,,! pakai duit kami sendiri utk bayar yuran,,! kami nmpak ketika tu Pak Syeikh ditindas lalu kami bangkit mmbela,,! kami turun demo,,! kami lawan pemerintah,,! kami rempuh polis,,! kami kene buang keje,,! kami diugut,,! tapi kami lawan jugak,,!

semangat bertambah pabila kalimat keramat pemimpin ulung buat kami pejuang, "LAWAN TTP LAWAN..!" menerpa dlm sanubari kami,,! "MMBUJUR LALU MELINTANG PATAH..!" mnjadi pemangkin gerakkan rakyat dan anak2 muda,,! hanya dari tirai besi yg berpalang palang itu sosok pak Syeikh mengubah semangat dan minda rakyat dalam mmbentuk keadilan buat semua,,!

kini perjalanan zaman terus berlalu dan si Pak Syeikh itu telah lolos dari tirai besi dek kerana kebangkitan rakyat menekan si regim,,!
dia maju dgn gagahnya,,! dia menerobos setiap inci dan sudut ruang itu,,!
dia mnjadi mimpi ngeri siang dan malam buat si pemerintah dan anak2 regim,,!
dihormati dan disanjung kawan dan lawan,,! kami gembira gegak gempita,,! 5 negeri dikuasai kami,,! alhamdulillah Ya Allah,,! sekali pintas kami terus meyakini kenapa Allah hantar insan seperti Pak Syeikh,,!

kini anak2 Pak Syeikh telah menguasai ilmu dari Pak Syeikh seperti, BERANI LAWAN JIKA BENAR,,! SEKALI MELANGKAH TDK LAGI MENOLEH,,! MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH,,! ALANG2 MENYELUK PEKASAM BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN,,! JIKA TAKUT DGN RISIKO USAH BICARA SOAL PERJUANGAN,,! DAN LAWAN TTP LAWAN,,!

tetiba, kami nampak penipuan berlaku,,! kami saksikan penyelewengan menjelma,,! kami rasai pengkhianatan itu terlaksana,,!
kami bangkit dan kami tegur,,! kami lawan dan terus lawan,,! kami tdk lagi pandang kebelakang utk menyatakan kebenaran,,! kami yakin dgn ilmu Pak Syeikh itu bisa merobah keadaan,,!

tapi malangnya, kami disambut dgn celaaan,,! kami dihambur dgn pendustaan,,! kami diherdik sebagai petualang,,! kami difitnah selaku pejuang jalanan,,! dan yg akhirnya kami disuruh pulang dan keluar dari rumah yg kami bina sendiri tiang asasnya sehingga hiasan ruangnya,,! KAMI DIGELAR PENGKHIANAT,,! KAMI DILABEL PEROSAK PARTI,,! KAMI TROJAN HORSE,,???!

dan yg paling akhirnya juga menyayat hati pabila Pak Syeikh sendiri menyatakan agar KELUAR DARI RUMAH INI JIKA TDK BOLEH BERSAMA DGNNYA DAN ORG2 KANANNYA,,! astagfirullah,,! istighfar Pak Syeikh,,! istighfar,,!

hanya satu yg kami nk sampaikan pada Pak Syeikh.." KAMI AKAN LAWAN TETAP LAWAN,,!!!" kalau bukan dlm rumah, mungkin di luar rumah,,!

SELAMAT BERBAHAGIA PAK SYEIKH,,!

Di ambil disini

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...