Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Isnin, 14 November 2011

Benarkah Lim Guan Eng 'Rasis' ?

Lim Guan Eng (LGE) rasis adalah benih semaian UMNO untuk orang melayu. Itulah kata UMNO yang di semaikan kepada Melayu. Tujuan nya mudah, untuk pastikan UMNO kembali berkuasa di Penang. UMNO kehilangan kuasa sejak PRU 12. Maka bila kehilangan kuasa,maka kehilangan TENDER la puak-puak UMNO nih.Maka tiada la 'MASUK'

Isu yang WAJIB serta perlu di mainkan ialah dengan semaian RASIS kepada LGE. Tahukah kita sekarang ni UMNO di Penang benar-benar 'nazak' kerna tiada 'MASYUK' dalam poket depa. Maka untuk kembalikan 'MASYUK' semula,maka kena pastikan BN/UMNO kembali memerintah di Penang.

Secara jujur aku katakan bahawa UMNO bukanlah membela Melayu, mereka hanya gunakan 'TIKET' melayu untuk pastikan depa (UMNO) masyuk. Lihatlah 52 tahun memerintah sebelum nih, apa yang depa buat untuk Melayu di Penang. Banyak rumah kos mewah di luluskan bagi mendatang 'masyuk' yang besar. lagi Mewah di luluskan, maka lagi 'mewah' lah mereka nih. Itu lah hakikat sebenar UMNO.

Lihatlah apa dah jadi dengan 'Melayu' Penang sekarang. Mana mampu memiliki Rumah Kos Sederhana di Penang nih..Mereka puak-puak UMNO bukan fikir pun masalah Melayu di Penang, yang depa fikir hanyalah 'MASYUK'...

Kini setelah PR memerintah golongan UMNO bagaikan 'meroyan' hilang kuasa, hilang 'MASYUK'..maka berbagai kerja gila lah yang depa buat..hinggakan BAS percuma pun 'di isukan'...Memang depa ni 'gali lubang kubur' sendiri la...Kekadang tu kesian kat puak-puak ni , meroyan tak tentu pasai...hinggakan 'mat rempit' di kudakan oleh mereka...Kata bodoh marah plak pua-puak ni...Kurang Bijak la 'lembut sikit'...

Walau bagai mana pun , bersyukur kepada Tuhan, kerna kurniakan LGE sebagai pemimpin Penang. Dia memang Tuhan jadikan sebagai pemimpin negeri yang pelbagai bangsa dan agama nih...Dia telah membuktikan bahawa dia bukan 'RASIS' seperti yang UMNO semaikan kepada penduduk melayu di Penang. Lihatlah peruntukan yang beliau 'salurkan' kepada MAIPP. Hinggakan UMNO tak terkata...bagaikan terjahit mulut mereka (UMNO). Tender terbuka banyak di perolehi oleh melayu berakal,bukan melayu UMNO. Hinggakan 'Geng Cina MCA' plak 'mengecop' beliau anti Cina. Tetapi rakyat Penang bukanlah bodoh seperti yang 'di labelkan' oleh UMNO dan MCA.


Satu lagi kejayaan yang menjadi buah mulut 'masyarakat' melayu, ialah penghargaan WARGA EMAS. Walaun RM 100 seorang, tetapi mereka iaitu warga EMAS terasa diri mereka di hargai. Masa UMNO dulu jangan harap,hanya kain batik dan pelekat sahaja di berikan. Dah la bernilai RM 15 setiap satu,yang terpilih sahaja atau pun di kenali sebagai "KARAT UMNO' sahaja yang dapat...Itulah Kelebihan LGE yang kini semakin mendapat tempat di hati rakyat Penang.

Sebagai Rakyat Penang,kita harus memastikan agar Penang ni masih di perintah oleh PR. Kerna PR lebih prihatin rakyat berbanding dengan UMNO/BN yang prihatin kepada 'MASYUK'....

Di sini aku sertakan 'kepekaan' LGE terhadap penduduk Melayu di Penang.KLIK DI SINI untuk menilai akan keprihatinan LGE terhadap Melayu. Aku rasa UMNO bertambah meroyan la, bila benih semaian yang di tabur selama ini di nafikan secara ikhlas oleh LGE....Wajib KLIK untum melihat sendiri.


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!