Isnin, 10 November 2014

Lift Hospital PP Menyusahkan Pengguna

Harap kerjasama Pihak Hospital Pulau Pinang & Pihak Pengurusan Lift boleh selesai kan "setting" lift ini dengan segera.!

* Lift di Hospital Besar Pulau Pinang (Lift 4A & 4B) di Bangunan Block "B" yang ada problem tersendiri. Lift yang bergerak dari tingkat G (Bawah) hingga ke tingkat 1 ini tidak akan buka sekiranya di tekan dari bawah. Malah, kena ada yg tekan/turun dari atas baru la org ramai bleh naik lift ini dari bawah. Atau seorang kena naik tangga di tingkat 1 dulu utk tekan lift turun ke bawah baru la lift tu akan turun.

Hari ini 10hb November 2014 Jam 8 pagi di mana ramai org tua2 & org kurang upaya tunggu lift yg tak akan turun selagi tiada yg tekan dari atas. Kita org muda tak apa la boleh naik tangga. Masalah ini juga di sahkan oleh nurse2 yg bertugas di sini yg mengatakan "Kadang2 ok Kadang2 tak ok"
(Hanya lift 4B (kanan) sahaja yg beroperasi.

Harap pihak pengurusan dapat menyelesaikan masalah tersebut untuk kemudahan orang tua2 & juga org yg kelainan upaya (OKU)

Terima Kasih..


Sumber di sini









Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...