Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selasa, 30 Mac 2010

5% Saja orang melayu sokong umngok.....

Kahkahkah Memang Panas jubur orang kat atas tu... Sinar Hairan nih tak sensitif langsung... Ada mengeluarkan keputusan yang membuatkan orang atasan kepanasan... Hahahah

Hari-hari kita sebuk dengar ahli PKR keluar parti... dan semestinya yang keluar tu ramai yang Melayu... Tak caya korang nengok lah berita-berita... Hahhaa

Tapi yang menjadi kemuskilan ialah, kalau depa keluar Parti PKR.. Depa g lompat ke parti mana!? Umno kah? Tak mungkin kerana 95/sen Melayu tak sokong Umno... Abes g mana? Masuk PAS kut... Hahah jadik toksah risau lah... kalau macamtu tak lari sokongan pada Pakatan Rakyat. dan Gerombolan seperti dulu kurang sokongan Melayu... Kahkahkah

Tapi ada kemungkinan depa nih masuk PERKOSA... Hahahaha Parti Ketuanan Melayu gred 3... hahaha

Korang nengok poll at bawah nih... 95persen Melayu tak sokong Umno... Sok lusa aku cabar Sinar buat poll "Adakah Melayu mempercayai PERKOSA untuk membela Melayu" kahkahkah Ada berani ke Sinar!?

kahkahkah "ORANG MELAYU TAK PERCAYA UMNO"!? SETUJU 95persen... kahkahkah

Bagi kat Parti perkauman India lah bertanding kat Hulu Selangor oi.... Umno orang tak percaya dah... hahahah

Aku rasa lagi 5persen yang percaya Umno tu dari golongan PUKIDA dan PERKOSA kut... hahah/bagindareformasi

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

4 ulasan:

Chap prett berkata...

Lawak hang....

Maimun berkata...

Banyak tu 5% . Ingatkan 0% .

Bomosiam berkata...

Salam dr dlm Gua Bkt Putus, G.Semanggoi.

Jin said: " Boss! Darimana budak ni dpt angka 95/sen tuu?"

"Dia dpt wahyu dari langit kot!"

"Lagi, depa kata UMNO rasuah & pembohong negara!"

"Depa pun apa kurangnya. Sampai tergadai satu negeri!!"

aku cucu mamak kutty berkata...

mana ada melayu kat malaysia ni...kat johor majoriti jawa....kat melaka majoriti minang...kat selangor minang+jawa+banjar+rawa+mendiling+kakpar+++++....perak,banjar+bugis+rawa+aceh+siam+++++.....penang,mamak+aceh+rawa+arab+pakistan++++++....aceh+siam+arab+mamak+++++...perlis,siam+aceh+arab++++++.....pahang,asli+bugis+melayu champa++++++...di kelantan majoriti melayu patanni dan melayu champa....begitu juga di trengganu majoriti melayu champa.....jadi yg di katakan melayu tu.......yg umno dan perkasa terpekik terlolong nak kata bela melayu tu apa kah jadahnya....klu melayu tu bukan islam ,masihkah mereka ini di iktiraf melayu....kah kah kah....banggang banggang banggang......kah kah kah....