Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sabtu, 14 Ogos 2010

Apa?? Ezam penzina???


Ini tuduhan baru Senatak Ezam..Apa?? Berzina??? Tuduhan yang berat..buat ezam, sila jawab isu ini. Kalau Din binjai dan Chegu Bard buat fitnah, saman je mereka berdua ini. Bukannya berselindung di bawah mak sendiri..

Ini kisah benarnya...

Chegu Bard : "Abang Din..Abang Din tahu tak..saya serah nyawa pada Ezam dalam perjuangan ini ?

Sharpshooter : "Oh ya ka...awat la Cikgu pi serah nyawa pada senatak tu..mujur tak serah yang lain..he..he..he.."

Chegu Bard : " Abang Din ni apa la..orang cakap serius ni....Kalau saya tahu ni barua Ezam tergamak heret Kak Wan, tobat saya tak ngaku kawan dah...Ezam ni dah terlalu melampau sangat...jangan sampai saya dedah kisah Ezam di Indonesia pula..."

Sharpshooter : "Eh...Chegu..apahal..apa kes Ezam di Indonesia....dia buat apa Chegu?

Chegu Bard : " Ezam.. tolong hentikan fitnah pada Kak Wan..jangan sampai saya dedah dan bongkar rahsia Ezam di Indonesia..saya tahu di hotel mana? waktu bila? tarikh bila? jam berapa? dengan siapa?....saya tahu semuanya..jangan sampai saya dedah semua tu...saya tak gamak nak sentuh hal peribadi Ezam..."

Sharpshooter :" oh ya ka cikgu...awat tak mau dedah..."

Chegu Bard : "Tengoklah macamana..sampai masa mungkin saya terpaksa dedah..."

Nah Ezam..cepatlah jawab. Jangan biarkan orang kata anda penzina, kaki perempuan..suka buang anak. Jawab isu ini. Jangan meniskus di bawah ketiak mak di bulan ramadhan ini. Buat isteri ezam, soal suami anda sendiri. Cari kebenaran dan kalau tak betul, saman je din binjai dan Che gu Bard..inilah penyelesaiannya..juga ezam tolong jawab isu-isu lain yang ditimbulkan oleh Din Binjai di sini..

Apapun jom sekali lagi kita tengok sumpah keramat Ezam, isteri da mak bapaknya yang talam dua muka ini..


lebih lanjut baca di sini


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalaulah benar bagai dikatakan,tak hairanlah pak jib menobatkan ezam kejawatan senatak.kesilapan burok ezam di-indon permudahkan lagi senatak dikuda abdikan oleh pak jib bagi matlamat yang tersirat beliau.den ingat ekau handa berdobat berkuntau,ghuponyo terlilit keleher sendiri.ezam!!..ezam!!ekau lupo posan omak,jangan buek ghumah kek topi pantai,ekaukan tak pandai beghonang.tak dapek wan nak nolong laie doh.

joecharlie berkata...

Chegu Bard : "Tengoklah macamana..sampai masa mungkin saya terpaksa dedah..."alamak cikgu Bad don't tell us Ezam only act alone?and you play no part in it? come on cikgu Bad you are also involved?Admit it cikgu Bad you are also in it right?oh then you only take photos and video?Bullshitt