Pilihan Tepat Demi Masa Depan Semua

Pilihan Tepat Demi Masa Depan Semua

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Isnin, 16 Februari 2009

Program Ceramah PR Di Sg Nibung Di Sekat Polis- Malaysiakini






Di Sungai Nibong Pulau Pinang ceramah yang sepatutnya diadakan di padang berhadapan dengan rumah P' Leh (Pengerusi JKKK Sungai Nibong Pantai) Terpaksa diubah ke dalam rumah. Ini adalah kerana kehadiran ratusan anggota polis di tapak tersebut bersama dengan 'water canon' sejak petang tadi.YB Dato Husam Musa dan Ust Mujahid Yusoff Rawa sepatutnya berceramah di situ.

Menurut maklumat yang diterima, permit untuk prog tersebut telah dipohon sebulan sebelum prog. Pihak polis memaklumkan kepada tuan rumah yang semua prog ceramah tidak akan diberi permit sehingga ke satu masa yang akan ditetapkan- Menurut pegawai polis yang hadir memaklumkan tentang perkara tersebut, ini adalah arahan dari Bukit Aman.

Walau ratusan anggota polis ditempatkan di perkarangan tapak ceramah, hampir 2000 orang berpusu-pusu untuk mendengar ceramah yang diadakan didalam rumah P'Leh.

Kelihatan sebuah water canon, beberapa buah trak FRU, sebuah black maria dan 3 landrover, disertai ratusan anggota FRU, anggota tugas am, dari bahagian jenayah, trafik dan cawangan khas memenuhi pinggir jalan menuju tapak rumah P'Leh.


ehsan berita dari kerani opis

Tiada ulasan: