Jumaat, 6 Mac 2009

Kenyataan akhbar isu kuari oleh Sdr Amizudin Ahmat Ketua Angkatan Muda Kepala Batas - Malaysiakini

Dibawah disiarkan kenyataan akhbar Sdr Amizudin Ahmat, Ketua Angkatan Muda KeADILan Kepala Batas merangkap Exco Angkatan Muda KeADILan Pusat.
 
Turut hadir memberi sokongan kepada beliau dalam program yang diadakan di pejabat ADUN Bukit Tengah YB Ong Chin Wee ialah. Ketua angkatan Muda Permatang Pauh Sdr Amir Ghazali, Ketua Angkatan Muda Tasek Glugor Sdr Solehin Ahmad, Ketua Angkatan Muda Balik Pulau Sdr Nazdri Ishak, Ketua Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Ahmad Azrizal Tahir, Tim. Ketua Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Zulfazdli Md Noordin, Naib Ketua Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Mohd Yusof, Bendahari Angkatan Muda Bayan Baru Sdr Zulkarnain Mohd Ali, S/Usaha Angkatan Muda Tasek Glugor Sdr Azhar, Exco Angkatan Muda Malaysia Sdr Zulkifli Ibrahim dan AJK Angkatan Muda Batu Kawan Sdr Jordan Kee.

Note: Kenyataan media pertama dibaca oleh Sdr Zulkifli Ibrahim Exco Angkatan Muda Malaysia.
 
sila klik di bawah untuk kenyataan penuh




!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

12 ulasan:

Shaharuddin Othman. berkata...

sepatutnya sdr Amizudin menjadi contoh kepada pemimpin PKR yang lain.Kepentingan rakyat melebihi segalanya.Kita mahukan seorang pemimpin yang tulin yang dapat menjamin kesejahteraan rakyat dan negara.

Shaharuddin Othman. berkata...

Hidup Amizudin....lawan tetap lawan......Roh perjuangan bersemadi dalam jiwa kita semua....

HeroHuruHara berkata...

Din Binjai...syabas kerana pendirian yang tak boley di honggaq-honggaq.

benar tetap benar....salah tetap salah

apa pangkat pun kalau salah tetap salah....

Tanpa Nama berkata...

Syabas Sdr Amizudin...bongkar segala penyelewengan dan penyalahgunaan kuasa yang ADA..!!!

Kepada Pengerusi Perhubungan PKR P.Pinang, janganlah berdolak dalih kerna kepada pihak Media Sdr Amizudin dedahkan kes ini..

Yang Salah Tetap Salah..!!! Jangan jadi seperti kERAjaan UMNO-BN.. yang salahkan pihak pengadu...!!!!

aloha2 berkata...

AMARAN UNTUK UMNO,JANGAN NAK BERANGAN CARI PROJEK DALAM PAKATAN RAKYAT....HAMPA BELAJAQ BERJUANG DULU MACAM MANA....YANG DARAH UMNO BN...JANGAN BERANGAN YAAA

Tanpa Nama berkata...

"jika sesaorang dari kaum muslimin menemui sizalim(tidak amanah)dan mereka tidak berusaha mencegahnya,maka Allah akan menimpakan azab kepada semua akibat dari sikap sipenzalim tadi"
Fikir fikirkan... jangan terlalu takut dengan bayangan ....

Tanpa Nama berkata...

""Walaupun titik permulaannya berbeda,namun kebaikan harus ditanggani oleh orang orang jujur dan iklas,...kelak kita akan dapat memetik dan merasai buahnya yang manis lagi segar""..Muhd alGhazali..Islam abad 20

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Din Binjai, semangat perjuangan hang masih kuat....sememangnya Fairus dan Yusmadi tak layak menjadi pemimpin....teruskan menegak kebenaran

Tanpa Nama berkata...

Taniah!

Bongkarkan lagi....rakyat akan menyokong anda!
Jangan pentingkan pangkat dan kebendaan...
maruah perjuangan jangan dijual beli...
wang ringgit tak menggabui.....
HIDUP KEADILAN!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aiseyy..aparah baru setahun memerintah dah macam2.Sepatutnya Sdr Amizudin perlu merujuk kpd pimpinan PKR dan ,menyelesaikannya dari dalam.Bukannya hebah kat media ka apa ka...ni apa sudah jadi dah msk UTUSAN dan TV3..So mcmana nak "maintan"kalau dok sebar citer2 mcm ni..rakyat akan sangsi.Jagan jadi mcm UMNO asyik bertelagah jer...

Tanpa Nama berkata...

Kepada yang tak ketahuan nama!

Saudara Amizudin bukannya orang biasa,bukan ajk,atau unit biro apa2....si Din tu...Ketua AMK Kepala Batas,...dah banyak kali benda ni diketengahkan....tak ada apa2 tindakan...diam...siDin ni,.. dia nak lihat tindakan!!! bukan hanya buat laporan,,...
yang dibongkar tu orang atasan,bukan calang orang...si Din dah guna banyak saluran...tapi yang kata orang atas ni...depa dalam diam....depa dok pusing cerita,...lastnya timbul kata si Din dok buat fitnah!!!
Cerita ini timbul kat dalam...orang dalam semua tau...sapa punya angkara!!!
Si Din peringkat awalnya minta disiasat kes dua pemimpin ini...
apa siasat???

Bila keluar kat media,...ha..yang kaki menyokong tak tentu pasal,ikut cara mana pun tak tahulah...kata ...si Din pula yang tak betul!!!
Yang diajar ,bila lihat kemungkaran..tegahlah!
Bukan ..."Hanya buat laporan"

Penyakit barah,untuk mengobatinya..kadang2 perlukan dibuang yang membusuk...agar tidak merebak ke yang lain...kalau dok sayang juga!!!
alamatlah....innalillah!!!

Tanpa Nama berkata...

Balun kalu tak betui..selinap kalu buat gheja tak tentu hala..baru ada akai sikit..Lawan sampai menang.Steady din hang jangan gentaq kalu ada yang menghalang kebenaran yang nak kita ketengah ni..t/kasih pd zul jugak hang memang kemaihhh..

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...