Ahad, 5 April 2009

Gambar Sherrif-UMNO -malaysiakini




Sumber ambilan:
MSO


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pada zaman Tunku Abd. Rahman Mamat Ni kena Buang dari Umno sebab dia seorang yang angkuh dan tamak tapi pada waktu itu masih kurang rakyat yang bijak Pandai.

Pada waktu itu juga mamat ni menulis buku bertajuk Melayu Dalam Di Lemma. Betul ke Melayu Dalam dilemma atau Dia menjadikan orang2 melayu dalam diLemma.

Masa zaman Pemerintahannya ramai yang menjadi mangsa rakus Belit dan ketamakkannya, diantaranya kejadian di Baling peristiwa MEMALI pada waktu itu rakyat mempersalahkan MUsa Hitam, Perpecahan umno bila mana Tengku Razali dan rakan2 termasuklah PAKLAH keluar Parti dan umno baru ditubuhkan siapa yang masih bersamanya Anwar Ibrahim dan siapa Perdana Menteri pada waktu itu mamat ni jugaklah.

sebelum akhir2 perletakkan jawatannya sebagai Perdana Menteri, mamat ni kata "MELAYU MUDAH LUPA". Betul ke Melayu Mudah Lupa atau Dia yang banyak membuatkan Orang2 Melayu jadi Lupa dan mungkin dia sendiri terlupa yang sebenarnya dia memang pelupa sepanjang Pemerintahannya selama 22tahun jadi pemerintah, apa kebaikan yang diberi pada orang2 MElayu?

"UMNO CIPTAAN MAHATHIR"
Di sepanjang pemerintahannya dan Umno baru ciptaannya. mamat ni juga selalu berpesan pada Ahli2nya mesti Taat dan Sayang Pada Parti tapi orang yang bercakap inilah yang akhirnya keluar dari parti kerana tidak suka pada PM yang dia sendiri melantiknya.

Cuba saudara fikirkan mamat ini memerintah selama 22 tahun dan PakLah hanya 2 penggal iaitu 10 tahun. dan selama PakLah Memerintah Adakah Negara kita jadi Huru Hara dan menjadi sebuah Negara yang teruk lagi ganas.

BN tewas masa PRU12 bukan kerana PakLah Tapi Kerana Najib dan Mahathir

Betul Atau Salah ?

aaah LU Pikir la Sendiri

sekian wassalam.

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...