Khamis, 9 April 2009

Manikumar berjanji laksana Piagam Calon-malaysiakini


SUNGAI PETANI, 8 April- Calon KeADILan, S. Manikumar yang memenangi Pilihan raya Kecil (PRK) Dun N.25 Bukit Selambau berjanji akan melaksanakan semua janji-janji yang termaktub di dalam piagam calon beliau.

Pertamanya, beliau akan menunaikan janjinya untuk membuak pusat khidmat rakyat dalam masa 48 jam selepas diumumkan sebagai pemenang dalam PRK tersebut.

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada pengundi di Dun Bukit Selambau yang telah memilihnya sebagai wakil rakyat dan mempercayainya untuk memimpin mereka pada masa hadapan.

"Saya juga ingin mengambil kesempatan ini utk mengucapkan terima kasih kepada seluruh jentera yang telah bekerjasama dengan saya selama ini. Juga terima kasih kepada jentera PAS dan DAP yang turut membantu," ujarnya kepada wakil media selepas diisytiharkan sebagai pemenang dalam PRK tersebut.


Sementara itu, Naib Presiden KeADILan, Azmin Ali pula menyifatkan kemenangan KeADILAn di Bukit Selambau dan PAS di Bukit Gantang sebagai satu referandum rakyat kepada pucuk pimpinan baru negera yang diterajui Dato' Seri Najib Tun Razak.

"Walaupun ada penurunan dalam sokongan kepada kedua-dua calon KeADILAn dan BN. Ini diburukkan dengan peratus keluar mengundi yang menurun, apapun kita mampu mempertahankan majoriti yang cuku baik dan meyakinkan.

"Perlu diingat ini adalah pilihan raya kecil bukannya pilihan raya umum. Kita berhadapan dan dengan keseluruhan jentera dari kerajaan pusat di sini, namun kita masih menang dengan majoriti yang membanggakan. Ini adalah satu referandum rakyat kepada pimpinan Najib,"kata beliau.


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...