Ahad, 5 April 2009

N25 Bukit Selambau: umno atau mic yang bertanding ?-malaysiakini

Petang tadi sempat aku pi ronda-ronda kat area bukit selambau.... aku lihat punya la banyak bendera umno.... rasa macam berada kat bukit gantang la pulak.... aku musykil la....  kat bukit selambau ni calon bn ni dari umno ka mic...  nak kata kalu bendera mic tu takdak bohong la aku... tapi boleh kira dengan jari berapa banyak bendera mic yang ada...... hampa tengok la sendiri dari beberapa keping gambar yang aku sempat snap tadi..........


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kan SPR dah mengeluarkan arahan bahawa bendera parti yang tidak bertanding tidak boleh di pamer? di Batang Ai bendera PAS di cekup Polis katanyer sebab yang bertanding PKR..... ape lah!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

aku dah perasan menda ni dah lama dah...kat mana2 korang leh tgk bendera umno paling banyak...

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...