Sabtu, 11 April 2009

Terkini:2 Ahli Parlimen Terengganu akan Letak Jawatan????????-malaysiakini

 Khabarnya setelah ramai yang kecewa dengan pengumuman barisan kabinet yang baru,2 Ahli Parlimen dari Terengganu,1 Ahli Parlimen dari Sabah,1 Ahli Parlimen dari Perak,dan 1 Ahli Parlimen dari Johor akan letak jawatan sebagai Ahli Parlimen.

Mereka ialah Dato Mohd Nasir-Kuala Nerus-,Dato Mohd Jidin-Setiu-,Dato Tajuddin Rahman-Pasir Salak,Dato Bung Mokhtar-Kinabatangan-,dan Datuk Halimah Sadiuqe-Tenggara.

Mereka dikatakan akan meletak jawatan sebagai langkah awal dan akan diikuti oleh ahli parlimen lain.Ini berlaku berikutan Y.A.B PM yang baru telah membentuk suatu barisan kabinet yang goyah dan tidak stabil dan mereka telah hilang kepercayaan terhadap Y.A.B PM yang baru"
sumber dari tranungkite
 
zmp- jika betul berita ini, nampak gayanya akan ada lagi prk ler......

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Syabas...maklumat yang panas....
Tapi ...kalau tak di hebohkan sehingga benar Semua MP yang di maksudkan meletak jawatan kan lagi bagus...biar semua org terkezut beruk????
dah letup awal2 nanati depa pakat dok nafi pulak ..jadi macam kes... september dulu..canang dipukul tapi bunyi ...taraaaak.... alih2 negeri perak kena lanun...kan lagi haru tu...

Tanpa Nama berkata...

betul kata kawan kita ni....sorok dulu berita ni.....
jika yang saya dengar, memang dah ada nama siap.... ramai niiii

jinbara berkata...

salam...
hahahahaha aku rs la yg nk ltk jawatan nie orng pak lah kut...apa2 pun kalu btl la aku mmng seronok x sabar kau nk tengok muka najib bi malukan lagi....al maklum la BAPAK KEKALAHAN MALAYSIA.

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...