Rabu, 6 Mei 2009

Merayu Bantuan-malaysiakini


Kalau bukan kita siapa lagi yang dapat menolong. Harap sumbangan anda
dapatlah meringankan beban kewangan mereka.. Terima Kasih
________________________________________________________________________
Assalamualaikum w.b.t,
Nama saya Adrianna Alysya Bt Mohd Hanib berasal dari Kuala Lumpur.
Umur saya 6 tahun 10 bulan. Saya mengidap penyakit kronik jantung
berlubang yang serius sejak saya dilahirkan dan saya adalah Orang Kurang
Upaya (OKU) iaitu tidak boleh mendengar, bercakap, dan berdiri. Boleh
dikatakan  setiap bulan saya dirawat dihospital.Saya memerlukan sejumlah
bantuan kewangan daripada Tuan / Puan untuk meringankan beban kewangan
ibubapa saya bagi :-

1 ) Membeli sebuah kerusi roda khas untuk kanak - kanak seperti saya,
yang berharga lebih kurang RM 3,000.00
2 ) Membayar hutang Institut Jantung Negara lebih kurang RM25,000.00.
3 ) Menampung perbelanjaan kos rawatan saya dari masa ke semasa.

Dilampirkan salinan dokumen - dokumen yang berkaitan untuk rujukan Tuan
/ Puan. Saya merayu kepada Tuan / Puan agar dapat menghulurkan sedikit
sumbangan sekadar yang mampu bagi meringankan beban kami sekeluarga.
Sebarang sumbangan harap dapat disalurkan ke akaun / atas nama
:-
Adrianna Alysya Bt Mohd Ha nib
CIMB Bank A/c No 1427 006 1573 521

Sekiranya sumbagan Tuan dalam bentuk cek diharap dapat hubungi ibu saya
Fazirah Bt Sidek  012 658 0456  /  013 695 3030 Harap dapat sebarkan
e-mail saya ini kepada  Tuan/Puan. Jasa baik Tuan / Puan saya dahului dengan ucapan jutaan terima kasih.
 
Semoga Allah s.w.t sahaja yang dapat mem bala s budi baik Tuan/Puan.Saya doakan. Semoga
Tuan/Puan sekeluarga dirahmati Allah s.w.t dan sihat sejahtera. Sekian,
terimakasih.

Adiranna Alysya

P/S:  JANJI ALLAH KEPADA UMATNYA:

SETIAP SATU YANG KITA SEDEKAHKAN IKHLAS KERANA ALLAH S.W.T,  AKAN
DIGANTIKAN DENGAN 10 KALI GANJARAN.

 














Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...