Khamis, 28 Mei 2009

N12 Penanti: Laporan polis AMK membantah tindakan umno/bn berceramah di penanti-malaysiakini





Satu LAPORAN polis telah di buat oleh MOHD SYUKRI BIN A HAMID Ketua penerangan AMK Permatang Pauh bersama SDR FARIS MUSA Tim ketua AMK MALAYSIA terhadap UMNO PERMATANG PAUH.Laporan polis tersebut di buat kerana UMNO telah mengadakan sesi penerangan kepada penduduk penanti ketika masa berkempen PRK PENANTI.Terdapat juga BANNER yang di buat untuk menarik pengundi penanti supaya datang ke program mereka.Tajuk ceramah tersebut"KENAPA BN TAK BERANDING".

Antara penceramah yang di jemput adalah LOKMAN NORADAM,beliau merupakan EXCO PEMUDA UMNO.penceramah yang lain adalah USTAZ KAMAL SAIDIN dan TN HJ ABDULLAH BAHARI.UMNO sememangnya ti dak mahu bertanding tetapi mahu menang ke atas PKR.Jika UMNO mengambil keputusan untuk bertanding di PRK PENANTI masakan UMNO boleh menghentam PKR secara terang terangan TANPA BERSELINDUNG.Ini semestinya keputusan NAJIB RAZAK sendiri dan semestinya bukan keputusan AKAR UMBI UMNO.


Dalam laporan itu sdr Mohd Syukri juga meminta pihak polis supaya menghentikan program ceramah tersebut demi kesejahteraan dan ketenteraman khusus bagi mengelakan perkara-perkara yang tidak diingini berlaku.


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
ttp://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "


2 ulasan:

cu tuk Merah... berkata...

Salam Zul,786...

Mengikut SPR....bendera parti yang tak berftanding pun "tak patut" di pasang..sebab itu bendera DAP dan PAS dituryn kan!

Tetapi kenapa BN yang tak bertanding boleh berkempen!????
Hai ya !!!!aaaaaaaarrrr

Tanpa Nama berkata...

KENAPA?, TAKUT PERATUS UNDI MENURUN BILA ORANG UMNO TAK KELUAR MENGUNTI KE. ITU HAL UMNO, YANG PKR MAHU KACAU UMNO BUAT APA? UMNO TAK BERTANDING KAT PENANTI PUN UMNO DIBANTAINYA. TAK PULAK NAK CAKAP PASAL MANIFESTO YANG MEMBANTU RAKYAT!

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...