Jumaat, 5 Jun 2009

Pemuda PAS Perak:Pakai baju hitam setiap sabtu-malaysiakini

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) akan melancarkan kempen bubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak dengan memakai pakaian hitam setiap hari Sabtu kepada seluruh ahli PAS khasnya terutama pemuda dan rakyat negeri Perak amnya yang cintakan demokrasi.

http://www.buletinonline.net/images/stories/berita5/P1150550.JPGKempen ini bertujuan untuk mendesak supaya UMNO / Barisan Nasional (BN) Perak untuk membubarkan Dun Perak dengan segera. Oleh kerana usaha jahat mereka merampas pentadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat Perak pada awal bulan Februari yang lalu.

Hanya Pilihan Raya Negeri yang baru adalah untuk jalan keluar daripada krisis politik Perak ini. Disebabkan itulah mereka tidak mahu untuk mengadakan Pilihan Raya Negeri yang baru kerana ingin terus memerintah walaupun rakyat negeri Perak telah menolak mereka semasa Pilihan Raya Umum ke-12 tahun lepas.

http://www.buletinonline.net/images/stories/berita5/muktamar34.JPGDisebabkan tindak tanduk mereka, negeri Perak didalam keadaan kucar-kacir dan tidak tentu hala ditambah dengan menghadapi krisis ekonomi sekarang serta takutnya pelabur untuk datang ke Perak kerana Kerajaan yang ada tidak kukuh dan boleh bertukar bila-bila masa sahaja.

DPPN Pk juga telah mengutuskan satu surat kepada Pemuda Umno supaya pertemuan dapat diadakan segera untuk menyelesaikan krisis politik ini jika mereka benar-benar ikhlas untuk mengutamakan rakyat yang masih memerlukan Kerajaan Pakatan Rakyat untuk mentadbir negeri ini.

DPPN Pk sekali lagi mendesak supaya DUN Perak dibubarkan segera bagi rakyat menghakiminya sekali lagi demi memelihara dan kesejahteraan Negeri Perak.


!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...