Ahad, 5 Julai 2009

Disebalik wacana Pemuda PAS vs Pemuda umno...UMNO Kedah nak beli 4 ADUN PKR ?????? - malaysiakini

"Pemuda Umno kata OK"-lapor mStar online mengenai persetujuan Pemuda Umno, Khairy Jamaludin bos Pemuda umno .Beliau mau bincang selepas prk Manek Urai dengan Pemuda Pas Pusat yang "offer" nak berwacana dengan Pemuda Umno. Maknanya kalau Umno menang di Manek Urai lagi cepatla Umno nak berwacana dengan Pemuda Pas.Kalau menang la.

Dalam dok sibuknya Pemuda Pas nak berwacana dengan Umno itu, tercetus pula cerita di kedah Umno tengah pulun nak beli 4 adun PKR yang bergabung dengan Pas bentuk kerajaan di Kedah. Tu dia, kalau betul cerita ni alamat satu negeri lagi pakatan rakyat akan hilang selepas Perak! Dap dah jadi bebas campur 4 wakil rakyat PKR jadi 5, tinggal Pas 16 kerusi, habis-habis. Buat sementara waktu ni PKR nafi keluar pakatan.

Thomas Su ketua Dap Kedah-Perlis buat-buat reka cerita baru mengatakan Kerajaan Negeri Kedah nak roboh kuil dan tokong nak tambah tail dengan kes babi yang jadi punca Dap keluar pakatan di Kedah. Babi satu hal tapi kalau Umno gila babi sapu lagi satu negeri pakatan ,baru terkejut beruk pakatan rakyat.

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

1 ulasan:

Putra IJ80 berkata...

Bukan mudah mencari orang yg.beriman,bertaqwa,berprinsip tambah pula mereka dari generasi yang makanan ringan mee maggi, twisties,cheezel dll yg.sama rasa dgn nya.

Mereka mungkin berpelajaraan tinggi tapi daya ketahanan tak ada.

He!he! gua ingat itu lah sebab nya .

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...