Isnin, 3 Ogos 2009

AKU DALAM TAHANAN A.S.E!!!!!-malaysiakini

Buat peminat2 blog aku ni aku minta maaf la pasai dah 4 hari aku tak dapat nak update blog.. Pertamanya laptop aku masuk klinik pasai kena virus ( bukan H1N1 tau....).. Yang kedua lak aku kena tahan di A.S.E bukan I.S.A.... kalau nak tau A.S.E tu kilang tempat aku kerja la.......

Takziah aku nak ucapkan kepada keluarga Yb Dato Haji Hamdan Adun Permatang Pasir yang telah kembali ke rahmatullah pada 31 Julai lalu..... Semoga rohnya di cucuri rahmat.... Al-Fatihah.....

Satu kehilangan besar bagi PAS dan juga Pakatan Rakyat di Pulau Pinang. Ini juga bermakna dalam tempoh 60 hari, pilihanraya kecil akan diadakan di Dun Permatang Pasir dalam Parlimen Permatang Pauh..

Tahniah juga aku nak ucapkan kepada pejuang-pejuang yang telah pergi ke perhimpunan Mansuhkan I.S.A semalam.....

Protesters march during an Anti Internal Security Act (ISA) demonstration in downtown Kuala Lumpur, Saturday, Aug. 1, 2009. Riot police fired tear gas in a clash with at least 10,000 opposition supporters who marched in Malaysia's main city Saturday to protest a law allowing detention without trial.

Protesters run as riot police fire tear gas at demonstrators during an anti-Internal Security Act (ISA) protest near the National Mosque in Kuala Lumpur, Malaysia, Saturday, Aug. 1, 2009.



    ™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®


    !!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
    http://zulmamakpng.blogspot.com/
    " LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!! "

    2 ulasan:

    Zul Melayu dalca berkata...

    oh ya ka...siannyeeeeeeeeee..
    zul mamak... zul mamak..
    sekati daging dua kati lemak...
    kasi pecah laaa....

    Pemburu Syahid berkata...

    Salam...

    Ada lebih 300 gambar demo GMI di www.saynotomunafiqeen.blogspot.com

    Luka Rakyat

    Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...