Jumaat, 21 Ogos 2009

Siapa Hafizah di sisi Rohaizat? ...HAFIZAH...!!!! SIAPA PEREMPUAN INI......????-malaysiakini

Tidak reda dengan isu pecah amanah, sekali lagi calon Barisan Nasional (BN), Rohaizat Othman dikatakan tidak bertanggungjawab dalam melaksanakan amanah yang ada padanya.

Pendedahan terbaru yang dibuat Ketua Pemuda PAS, Nasruddin Hasan Tantawi itu berhubung dengan tanggungjawab dan amanah terhadap Rohaizat ke atas isteri keduanya.

Nasruddin memberitahu calon BN, Rohaizat Othman tidak berlaku adil terhadap isteri keduanya, Hafizah, yang dibuat seperti isteri simpanannya.

"Beliau mempunyai seorang isteri yang dikahwininya pada tahun 2005 tanpa didaftarkan selama 3 tahun dan pada tahun 2008 baru didaftarkan secara sah," beritahu Nasruddin.

Beliau menjelaskan bahawa beliau bukan hendak menyentuh soal hal peribadi, tetapi kerana melibatkan kepertanggungjawaban seseorang individu itu dan pihaknya juga mempunyai bukti terhadap perkara ini.

Nasruddin turut mempersoalkan, bagaimana Rohaizat yang dipilih sebagai calon BN itu hendak memikul tanggungjawab terhadap 20 ribu pengundi Permatang Pasir amnya, sedangkan tanggungjawabnya terhadap seorang isteri tidak dapat dilaksanakan.

Ketika ditanya media lebih terperinci mengenai isteri calon BN itu, Nasaruddin hanya menjawab;
"Isteri tersebut cukup hanya dikenali sebagai Hafizah, berada di Jengka, Pahang dan dahulunya pernah bekerja sebagai Ketua Kerani di tempat kerja Rohaizat selama 8 tahun. Isteri Rohaizat itu sendiri berjumpa dengan saya dan saya mengenali wanita tersebut," jelas Nasrudin lagi.

Sehubungan dengan itu, Nasruddin mencabar Rohaizat menafikan perkara ini secara terbuka sekiranya perkara ini tidak betul.

Pendedahkan tersebut didedahkan Nasruddin dalam sidang media selepas program Perlawanan Bola Sepak diantara Kubang Semang FC dan YB Pakatan Rakyat berlangsung, semalam.

ADAKAH DIA INI HAFIZAH...????















SIAPAKAH WANITA MALANG YANG DI DAKWA JADI ISTERI KEDUA ROHAIZAT...!!!!

KENAPA HAK SEBAGAI ISTERI DINAFIKAN OLEH ROHAIZAT...!!!!

KENAPA ROHAIZAT SANGGUP MELUPAKAN TANGGUNG JAWAP SEBAGAI SEORANG SUAMI...!!

ADAKAH KAUM HAWA ITU PERKAKAS SEHAJA BAGI ROHAIZAT...!!!!



ROHAIZAT...PENGUNDI PERMATANG PASIR MAHUKAN PENJELASAN ANDA.....??????

wargamarhaen

'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia'

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!


1 ulasan:

Unknown berkata...

Hah! Kalau nak tau cerita sebenar tentang pompuan yang mendakwa "isteri kedua" Rohaizat, di sini penerangannya...

Erotomania: also known as De Clerambaults' syndrome is usually described as a rare delusional syndrome that characteristically involves a woman who believes that a man, typically of a higher social, economic or political status, is in love with her.

that Rafizah is one crazy woman....apa orang Melayu cakap…'GILA BAYANG'…hakikatnya Rafizah itu pengacau rumah tangga orang dan mempergunakan gelanggang politik PAS untuk membalas dendam akibat godaannya ditolak lepas tu perasan pulak Rohaizat ada hati nak kawin dengan dia sebab dia terlalu tergila-gilakan Rohaizat...mentah-mentah pemimpin PAS percaya tanpa usul-periksa, tanpa bukti yang sah... rumah tangga Rohaizat aman damai kerana kedua-dua suami-isteri telah masak benar dengan sikap pengacau yang bernama Rafizah ini yang telah bertahun-tahun mengganggu mereka berdua...happiness is the best revenge for the haters! yang saya tak faham kenapa orang pecaya cakap si rafizah tapi tak pecaya penafian rohaizat dan ibu-bapanya…Itu fitnah semata-mata!

Abdullah Penegak Kebenaran

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...