Ahad, 16 Ogos 2009

Tanpa UMNO , BN Akan Makmur-malaysiakini

 Dinasihatkan kepada BN, untuk menang PRK dan menambat hati rakyat kembali kepada BN, UMNO hendaklah berundur dari BN. InsyaAllah BN akan kembali kepada hati rakyat.

Rakyat Malaysia ramai yang tidak menyokong BN buktinya kekalahan teruk BN dengan jatuhnya 5 buah negeri kepada PR. Berikutan juga kekalahan demi kekalahan sehingga menjadi 6 kali kekalahan PRK dan kekalahan yang ke7 akan menyusul InsyaAllah.

Tidak dapat dinafikan kemerosotan pengaruh BN pada rakyat adalah kerana sebahagian besarnya rakyat yang benci pada UMNO. Sikap sombong dan bongkak mereka membuatkan rakyat meluat.

Terbukti semasa pilihanraya di Penanti yang lepas, perjalanannya adalah amat aman tanpa UMNO/BN mengambil bahagian.

Satu demi satu ahli Gerakan, MCA dan MIC keluar dari BN dan bersama berjuang dengan PR. Dan tidak hairan satu hari nanti BN hanya mempunyai satu parti sahaja, iaitu UMNO.

Kini Permatang Pasir akan membuktikan bahawa rakyat tidak mahukan BN secara langsung memberikan kekalahan yang ke 7 buat BN. insyaAllah.

TAKBIR!!!!!!!!



™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...