Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sabtu, 5 September 2009

N31- 999-malaysiakini

PRK Ke 9, Dalam Bulan 9, di Negeri 9.....
Jangan calon bertanding seramai 9....
Sediakan kubur UBN yang ke 9
Yang akan berkuasa hanya 999..............

'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""
!!http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

C++ berkata...

Pemangku ADUN

SPR akan membuat satu lagi kejutan.... hahaha

SPR akan mengumumkan bahawa ujudnya situasi Pemangku ADUN bagi kes-kes yang melibatkan kematian ADUN. Pemangku ADUN ini bergantung kepada situasi ADUN tersebut. Jika ADUN yang meninggal dunia itu dari BN, pastinya akan ader Pemangku ADUN tetapi tidak kalau ADUN yang meninggal dunia itu dari PR.

SPR akan mengumumkan Pemangku ADUN mestilah dari kalangan ahli keluarga ADUN itu sendiri sama ada isteri atau anak yang sulung. Jawatan Pemangku ADUN ini akan mendapat semua keistimewaan sama seperti ADUN itu sendiri ketika hidupnya. Elaun dan imbuhan serta kemudahan akan diberikan secara saksama.

Pemangku ADUN juga berpeluang mengundi didalam mana-mana sidang DUN dan juga jika ADUN tersebut adalah EXCO, maka Pemangku ADUN juga akan menjawat jawatan EXCO.

SPR akan melakukan sistem Pemangku ADUN dengan dimulakan di DUN Bagan Pinang yang mana ADUN dari Barisan Nasional telah meninggal dunia.

Kita tunggu pengumuman SPR tidak lama lagi.

bikir perak berkata...

Ye..le baru perasan! No.9 kaum cina percaya itu nombor hantu...ma. Yang PASti hari Selasa..kahkahkah. UmnGOK hilang arah buat ari ape pun lingkup bebbb..rakyat2 bukan berotak lembu macam hero-hero kepala lembu.