Selasa, 8 September 2009

Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah Fail kes Kota Siputeh minggu depan

ALOR SETAR- Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah, Datuk Dr Abdul Isa Ismail telah: berbincang dengan empat peguam untuk memfailkan kes berhubung keputusan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) mengekalkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kota Siputeh di tangan wakil Barisan Nasional (BN), Datuk Abu Hassan Sarif.

“Kita telah berbincang bersama-sama empat orang peguam yang kita rasakan layak bagi mengendalikan kes ini .

“Namun pelantikan serta keputusan belum lagi dibuat kerana kita tidak mahu mengambil satu keputusan yang terburu-buru dan mahu memastikan kes ini dapat berjalan dengan lancar,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Dr Abdul Isa berkata, pihaknya juga masih belum bercadang untuk mengambil tindakan lain selain daripada tindakan mahkamah bagi menentukan kebenaran dalam kes itu, sama ada keputusan SPR ataupun pendirian pihaknya bahawa kerusi itu sepatutnya diisytiharkan kosong.

Menurutnya, selepas pelantikan peguam dibuat, barulah kes itu akan akan dibawa ke mahkamah pada minggu hadapan iaitu sebelum tamat tempoh 14 hari selepas keputusan SPR dikeluarkan .


'UMNO 1 Malaysia bohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH ""!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
" LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...