Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 1 Oktober 2009

Memang Bangang-malaysiakini

KARPAL DESAK ANWAR JELAS KEKELIRUAN ISI PENGILIRIAN KETUA MENTERI PULAU PINANG


KUALA LUMPUR, 30 Sept (Bernama) -- Pengerusi DAP Karpal Singh Rabu mahu Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak membenarkan pemimpin peringkat akar umbi membuat kenyataan yang menjejaskan parti Pakatan seperti isu penggiliran Ketua Menteri Pulau Pinang.

Karpal mendesak Penasihat PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim menjelaskan keadaan sama ada Ketua Pemuda PKR Pulau Pinang Mohd Yusmadi Mohd Yusoff mempunyai mandat untuk mengeluarkan kenyataan politik.

"DAP menggesa Anwar untuk memastikan pemimpin peringkat akar umbi PKR tidak mengeluarkan kenyataan politik seumpamanya pada masa hadapan," kata Karpal kepada pemberita di Kompleks Mahkamah Jalan Duta berhubung kenyataan Mohd Yusmadi, yang juga Anggota Parlimen Balik Pulau bahawa satu formula perlu dilaksanakan bagi membolehkan pemimpin daripada semua kaum dilantik sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang.

Mohd Yusmadi turut dilapor sebagai berkata formula baru itu diperlukan bagi menggantikan formula Barisan Nasional bagi pentadbiran Pulau Pinang yang menyaksikan jawatan Ketua Menteri diberikan kepada kaum Cina dan jawatan Timbalan Ketua Menteri dipegang kaum Melayu.

Karpal menjelaskan bahawa DAP mempunyai jumlah kerusi Dewan Undangan Negeri Pulau Pinang terbanyak dan parti itu mempunyai hak untuk melantik siapa sebagai Ketua Menteri di negeri itu.


zmp: dah tau berita harian tu penipu awat yang hang pi bagi STATEMENT yang bangang...pastu salahkan media... kalau media tu salah awat yang hang tak saman balik.... kan hang tu loyar....... nama saja ketua AMK/Ahli Parlimen... tapi bangang.......

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

awat hang dok maki orang.Hang hebat macamana sangat?dok komen blog orang saja yang hang tau....
perjuangan hag sejauh mana....berapa kali masuk penjara atau kena tangkap.Setakap pi dengar ceramah dan bagi bubur lambuk bukan perjuangan tu.Aku harap hang dipilih sebagai wakil rakyat.Nak juga aku tengok hang bela mamk dan juga melatu tanjung tokong.pun dak juga.Pi la tolong Tanjong Tokong yang dah nak kena jual tu...peeeerahhhhh

Tanpa Nama berkata...

awat dok maki orang macam tu.Hang hebat macamana sangat???takat dok buat kepoh dalam blog orang hang pandai.Berapa kali hang kena tangkap dan masuk lokap.Ni...nak bagi tau hang..tanjong tokong awat hang tak pi bela....kampung buah pala awat hang tak pi bantu....peeerahhh....nak pecah kepala ka......

tun saban balek berkata...

Pirdah....melayu tg tokong tu org tau
Umno bn lah punya kerja sebelum PR menang,usah dok buat modal sangat...
umno pun tak mau dengar cakap che det kuty mcm .perjuangan banyak cara.bukan mesti kena nasuk penjara sua muka kat polis.nak kira brp kali masuk lokap itu riak namanya.buat gelak di orang je.memang 95% ahli amk negeri penang tak terima yusmadi.
kena fikirlah sendiri.kerana keceluparan dan cakap tinggi.b.pulau tu kampung ,kurang org pakai astro.mcm mana nak tengok awani.geng hampa selalu buat kecoh,itu hari kg buah pala jadi hero konon,penasihat lawyer kg buah pala.tu yg haru biru tu.
C thamaraj(setiusaha bada bertindak kg buah pala )pulak pen setiusaha amk negeri baru yg dilantik yusmadi.tu yg kalut masuk pkr dan pegang jawatan tinggi,konon bolehlah cover kg buah pala.kepentingan semua tu.
DSAI kena jawab pilihan nya.org ada degrre .diploma,tapi rakyat bawahan tak peka buat apa.kita nak cari pemimpin biarlah berjiwa rakyat ada sedikit pendidikan pun ok.jadi boleh round kg.pilih lah mcm fairus tu.orang yg membongkar rasuah dan menyelamatkan duit RM10.6 juta duit rakyat parti gantung.pkr jgn ikut telunjuk orang orang ni.DSAI jgn takut ,kami dibelakang anda.ambil tindakan .kalau pkr tak buat perubahan sekarang 5 tahun pun tak tentu boleh bernyawa.rakyat mahu yang telus.tunjukkan pada rakyat kita tegas pada ahli sendiri.ini bukan zaman pemuda umno.bila kritik saja peminpin kena tindakan ,kononnya membuka pekong didada,sumbat projek kat pemuda.senyap.
sudahlah.kami bukan bermain politik,kami perjuangkan nasib rakyat.tapi kena ikut saluran parti.tapi kami bukan kaldai.ikut saja cakap.

Tanpa Nama berkata...

salam tun saban...

ang ingat senang ke nak ambil balik tanah yang orang jual.cakap pakai mulut ok la.cuba pakai otak.tuhan bagi otak suruh berfikir bukan nak mengutuk orang.kalo ang bagus sangat bagi la cara nak selamatkan melayu kat penang tu.tinggal balik pulau je kg melayu yang ada.kalo nak bagi komen tu pakai otak sikit bro..ni semua orang cakap salah.so jangan la buat puak2 dalam pakatan ni.biar umno je wat macam tu..hidup pakatannpakatan for all.

MOHD ZALI berkata...

pasai aku

zul mamak png
telah di lahirkan di sebuah planet yang bernama bumi, di sebuah negara yang telah diberi nama Malaysia setelah di tukar dari Tanah Melayu dan negeri yang kaya dengan buah pala tetapi Pinang yang dapat nama

TAHNIAH
TAHNIAH
TAHNIAH
TUAN TELAH MENINGGIKAN MARTABAT TUAN DENGAN MEMBODOHKAN ORANG LAIN

MOHD ZALI berkata...

DIMAKLUMKAN DI SINI;
ZUL MAMAK PNG TELAH MENGGANTIKAN YB MOHD YUSMADI, AHLI PARLIMEN BALIK PULAU KERANA ZUL MAMAK PNG LEBIH BIJAK DARI YB MOHD YUSMADI. DARI HARI INI, SILA ADUKAN SEGALA PEMASALAHAN KAWASAN PARLIMEN BALIK PULAU KEPADA YB ZUL MAMAK PNG.

TERIMA KASIH

CTM berkata...

Salam Semua,
Saya merentasi lebohraya,sayangnya saya melihat banyak unggas yang mati dijalan raya!...kerana.... mereka malas untuk terbang tinggi,bukan tidak berkemampuan!

fikir fikirkan,aaaaaaaaarrr!

MeriamBuluh berkata...

DAP ni pun satu hal kalau ada isu pun cakap lah dibelakang tabir dengan Anuar tu..
Kes nie sama la macam Hasan Ali kat Selangor tu.
Mereka buat kenyataan media tak mengapa.
Mereka rasa mereka dah kuat kut...

idris hassan berkata...

kes yusmadi ni pertahankan tanah melayu atau pertahankan jawatan,dah jadi ketua pemuda,ahli parlimen,biro strategi amk pusat,nak cerita pasal jawatan km pulak,rilek dan tanya dsai dulu sebelum buat statement politik.kalau yusmadi je semua betul,tidak pernah buat silapkah.

x amk berkata...

mohd zali slgor pun banggang jugak.masa konvesyen pkr kat stadium melawati,dia tibai duit sewa neniaga 2 hari sampai 2 ribu,tolong rakyat apa.belum memerintah dah tekan .
dah la pendek bodoh pulak tu

Bob Sg Batu 6.48pm berkata...

Assalamualaikum,

Bagi saya, perbalahan antara (ahli Keadilan) ini bukanlah satu perbalahan yang mementingkan diri sendiri( saya bukan bercakap untuk tujuan politik atau untuk menyelamatkan keadaan) perbalahan antara kita adalah untuk menyelamatkan rakyat.. Bagi saya, Isu kenyataan Yusmadi ini adalah tidak cerdik kerana isu ini adalah isu melibatkan kaum dan jawatan yang sedia ada memang untuk majoriti parti yang bertanding dan ia mengikut sistem demokrasi. Oleh kerana sikap keegoan manusia yang mungkin berasa diri hebat, cerdik telah membuatkan dia tidak menghiraukan perasaan mana-mana pihak...

cu tuk merah... berkata...

Salam semua,

aha ha ha....Idris hasan...
mana punya telah menyamar ni!
setahu saya Idriss ni anti blog's

adala tu... kembar dia..kut,
Zul...tolong terangkan sikit, sapa
ni?
tertanya tanya...aaaaaaarrr

tunsabanbalek berkata...

awat pak deris ooiiii////?????????

tunsaban balek berkata...

Kami pemimpin yang sanggup dikritik.kami bersama rakyat,

tun saban berkata...

salah satu kesilapan umno ialah,bila bersama rakyat mereka terlalu d vip kan.apa salah duduk sekali ngan rakyat,ni ni terperok dalam bilik cermin gelap.najib sedar dan dia pun kira bersama rakyat makan pun bersama rakyat.kalau nak protokl pun biarlah ditempat yg sesuai seperti hotel,antara vip dengan vip,taklah terguris hati rakyat.ini cakap pasal rakyat.kita bagi sama rata.
sedar dan fikir fikirlah

tunsaban berkata...

sesetengah pemimpin PKR mestilah balik ke perjuangan asal mereka.ini kerana demi hikayat PKR itu sendiri.dulu belum menang pemimpin ini selalu berkata"kami sentiasa bersama anda,ketuklah pintu kalau ada masalah,kritiklah kami, kami bersedia untuk dikritik .hari ini bila ditegur sikit melenting,terus dilempar ke team lain .itu yg banyak berpuak.kita kena terima untuk kebaikan.kami tiada apa yang berkempentingan.kami hanya mahu pemimpin yg dipilih sama sama peka dan bersedia dikritik.

tunsaban berkata...

sesetengah pemimpin PKR mestilah balik ke perjuangan asal mereka.ini kerana demi hikayat PKR itu sendiri.dulu belum menang pemimpin ini selalu berkata"kami sentiasa bersama anda,ketuklah pintu kalau ada masalah,kritiklah kami, kami bersedia untuk dikritik .hari ini bila ditegur sikit melenting,terus dilempar ke team lain .itu yg banyak berpuak.kita kena terima untuk kebaikan.kami tiada apa yang berkempentingan.kami hanya mahu pemimpin yg dipilih sama sama peka dan bersedia dikritik.