Jumaat, 6 November 2009

Pas akan balas dendam kekalahan di Bagan Pinang Sabtu ini........-malaysiakini

Siapa yang kata politik dan sukan tak boleh campur tu, bermakna orang itu dah setengah mereng. Silap haribulan akan ke Tanjung Rambutan. Tapi jangan tersilap pulak, tak semua yang kat Tanjung Rambutan tu giler. Penduduk kat situ tak giler, doktor dan misi tak giler cuma orang giler sahaja yang giler.

Berbalik kepada sukan dan politik. Ia sangat baik untuk digabungkan kerana huhh ia mampu memuncakkan kembali semangat perjuangan. Sabtu ini, Pemain pasukan Kelantan sebagaimana yang dilaporkan Mat Ali, sudah bersedia dari segi fizikal dan mental untuk memastikan kemenangan di pihak Kelantan apabila wisel penamat ditiupkan sekuat-kuatnya.Menurut Mat Ali, kalau tiada arang melintang, MB Kelantan bakal turun padang ke Stadium untuk memberikan sokongan moral kepada sebelum kembali ke kelantan untuk mempersiapkan agenda perayaan Jubli Emas 20 tahun Pas memerintah Kelantan sesejahteranya.

Misi utama Pasukan Kelantan ialah untuk menebus kembali kekalahan Pas di PRK Bagan Pinang. Kepada ahli-ahli Pas Negeri Sembilan dan seluruh negara, nyatakan sokongan mu dan anda perlu ke Stadium Bukit Jalil Sabtu ini untuk menyatakan sokongan moral anda kepada Pasukan Bolasepak Kelantan yang bermain untuk menebus kekalahan Pas di bagan Pinang baru-baru. Kemenangan Pasukan Bola Sepak Kelantan, bererti kemenagan Pas. Ia sudah tentu akan sedikit sebanyak melonjakkan kembali semangat anggota Pas Negeri Sembilan yang tewas baru-baru ini di Bagan Piang. Siapa kata politik dan bola tak boleh bercampur. Itu idea lamalah zaman penjajah.

Datanglah beramai-ramai, lupakan seketika kes tangkapan terancang DR Asri oleh JAIS. Walau bagaimana sekali pun, Exco agama Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor DR Hasan Ali gagal dihubungi untuk memberi komen.

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

XsokongPR berkata...

mesti ramai penyokong kelantan bwk mercun.....
kat stadium nanti boleh la bwk /kibarkan bendera pas....
"Misi utama Pasukan Kelantan ialah untuk menebus kembali kekalahan Pas di PRK Bagan Pinang."
hahahahaha......lawak...3x

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...