Sabtu, 26 Disember 2009

Doktor dalam umno gila bab........!!!!!!!


Nak tergelak melihatkan gara-gara lahanat lahabau Dr Novandri Hasan Basri yang cuba menangguk di air yang keruh.

Dalam tulisannya bertajuk
Pemimpin Pas Aniaya Nik Aziz?bertarikh pada 24 Disember , bukan main lagi lahabau ini menyokong tulisan anak TGNA sambil mencemuh pemimpin – pemimpin PAS :

"Rupa-rupanya pemimpin-pemimpin Pas tidak boleh diharapkan. Dari mata kasar, mereka tampak gah tetapi rupa-rupanya mereka bukanlah pemimpin-pemimpin yang berani mempertahankan parti Pas!"

Beliau menampakkan rasa simpatinya terhadap luahan perasaan anak TGNA. Aduhai lahabau!

Walhal sebelum itu, pada 11 Disember dengan tajuk yang menyindir TGNA :
Demi Menantu, Nik Aziz Sanggup Perlekeh Pemimpin Parti,antara lain lahanat lahabau ini menulis menghentam TGNA dan menantu:

"Penulis tidak dapat menafikan bahawa Arrifahmi telah mencalar dan menjatuhkan kredibiliti Nik Aziz sebagai Mursyidul Am Pas dan dipandang bersih selama ini."

Lahabau yang bernama Novandri ini tidak mempunyai pendirian yang stabil.Mungkin dia ini seorang doktor haiwan pakar gila-gila babi.

Kenapa tidak? Mula-mula tu, dia puji pemimpin PAS seperti Mahfuz yang buat kenyataan menegur Ariffahmi; tetapi setelah hampir 2 minggu berlalu, tiba-tiba dia buat kenyataan yang kontra dengan menyokong tulisan isteri yang bela suami pula!

Betullah seperti yang ramai kata : Dalam Umno macam-macam ada.Doktor berperangai gila-gila babi macam ini pun ada! / end

sumber disini

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

8 ulasan:

Unknown berkata...

Salam sdr.

Sebenarnya fikiran akan bercelaru bila tidak ada isu logik untuk diketengahkan. Biasanya manusia yang mempunyai perut jahat, akan lupa apa yang dikatakan sebelumnya. Mungkin sengaja Allah nak serlahkan kebebalan dan lidah bercabang mereka.

Mindanya langung berlawanan dengan nama blognya

razak berkata...

vandri ni bukan nya org melayu tulen. bapak dia lecturer indon pinjam dulu zaman 70an. lebih lebih konon nak menyibuk kat malaysia tu. pi balik indon tu majukan indon.

DR 1221 berkata...

salam mamak roti canai

teh tarikk onnnnne

ada sekor lagi doktor yg mamak roti canai kena highlightkan...Doktor Rosli - Mantan Ketua Penerangan Pemuda Pas Kelantan

Aa berkata...

Dia nak kasi PECAH PUNYA.

MC_Shaharul berkata...

dr 1221 nie dr mana lak nie?dr sakit jiwa ker?kuikuikui...

Tanpa Nama berkata...

salam..
pernah gak terbaca ulasan2 kat web page dia pasal DSAI... meluat je. cakap macam takpakai otak.. nama je DR..hampeh

MC_Shaharul berkata...

tuan blog tolong ulas balik pasal mamat dr x sedar diri nie posting dia tentang anwar ibrahim,hujah2 dia mcm sial jer...name dr,tp otak cam bkn dr jer...tlg ulas tuan,geram lak tgk kebangangan dr nie..

zul mamak png berkata...

shaharul.... aku bukan takmau nak komen pasai dr 2.... buang karan aku ja...... dah tau dia ni jenis gila bab... yang p layan blog dia wat pe.....

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...