Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 7 Januari 2010

Pemuda PAS Wilayah nak jumpa ketua paderi bincang isu nama ALLAH

Dewan Pemuda PAS Wilayah (DPPWP) mahu mengadakan pertemuan serta dialog bersama Ketua Paderi Roman Katolik Kuala Lumpur, Tan Sri Murphy Nicholas Xavier Pakiam dalam tempoh terdekat ini berhubung isu nama Allah.

Ketuanya, Kamaruzaman Mohamad berkata DPPWP telah menghantar sepucuk mengenai perkara itu kepada Pakiam semalam.

"DPPWP tidak berhasrat untuk menyertai atau mengadakan apa-apa demontrasi berhubung isu nama Allah pada masa ini demi mengelakkan ketegangan antara agama yang berlaku, menjadi lebih serius.

"DPPWP melihat pertemuan ini adalah ruang yang lebih positif bagi membincang dan menyampaikan hasrat umat Islam berhubung isu yang sensitif ini secara matang," katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Menurutnya, DPPWP melihat ruang diplomasi masih ada "dan kita menolak sebarang tindakan agreasif bersifat provokasi yang boleh memburukan lagi keadaan ini".

"DPPWP menyokong keputusan PAS pusat supaya perkara ini dibincang dengan mengambil kira sensitiviti rakyat keseluruhannya," katanya.

DPPWP juga, kata Kamaruzaman, bercadang menjemput beberapa pimpinan lain untuk turut serta selepas pihak mereka memberikan jawapan berhubung hasrat pertemuan tersebut.

"Kita amat berharap agar pihak mereka menerima tawaran dialog ini demi kebaikan rakyat keseluruhannya.

"DPPWP berharap agar umat Islam dapat bertenang dan tidak mengambil sebarang tindakan yang boleh memburukkan imej Islam," katanya.

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

teropong berkata...

Piii lar,
Selera tinggi sgt. Ko ingat pemuda tu hebat sgt ke. Nk bincang apa? Jgn jd bangang lar, perka ini tak boleh dibincang sbb mereka mmg tiada hak untuk gunakan.

Kamu baghal ingat, depa bole setuju buta camtu jer? Kita pakai undang2 lar bro. Carilar pakar undang2 jka nk lawan mereka. Kalo dak, kamu hanya akan jadi badut sarkas jer pegi kat situ. Bodoh punya PAS. Tarbiahkan dulu tok guru kamu dan beberap kerat lagi puak2 sesat dlm PAS yg setuju serahkan nama Allah tu kpd lahanat tu. Kata nnt orang PAS ni bangang, awak marah tp mmg terserlah bangangnya.

Din Binjai berkata...

http://sharpshooterblogger.blogspot.com/2010/01/jalan-kepada-allah.html