Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 14 Februari 2010

Datuk Seri Zahrain sila letak jawatan sebagai Ahli Parlimen Bayan Baru kalau berani!!!


Tinggalkan PKR tapi masih kekal sebagai MP yang dimenangi atas tiket PKR adalah sesuatu yang amat memalukan!...

Kalau dah mengaku diri telah menjadi sebahagian daripada 'gerombolan' yang menjahanamkan negara, bangsa dan agama, amatlah wajar sekali bagi Datuk Seri (?) Zahrain Mohamed meletakkan jawatan sebagai Ahli Parlimen Bayan Baru!!!

Beliau yang mahu mengelakkan diri (kononnya) sebagai penjahanam kepada negara, bangsa dan agama hanya mengisytiharkan diri keluar daripada Parti PKR, tetapi masih mahu kekal sebagai Ahli Parlimen, apa maknanya semua ini Datuk Seri???

Jika setakat meletakkan jawatan dalam Parti, tetapi masih menjadi MP takda maknanya!!! Beliau patut meletakkan jawatan sebagai MP yang dimenangi hasil sokongan PKR dan PR serta pengundi-pengundi dalam Parlimen beliau...


Rakyat yang telah memberi kepercayaan kepada beliau begitu kecewa dengan tindakan beliau dan mengharapkan satu Pilihan Raya Kecil diadakan bagi menguji sejauh mana pengaruh beliau tanpa sokongan PKR dan PR serta pengundi-pengundi di Pulau Pinang!!!


Letakkan jawatan Datuk Seri sebagai Ahli Parlimen Bayan Baru kalau berani!!!


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!



2 ulasan:

mack berkata...

Dia tak berani letak sebab MP ini dia jadikan modal berniaga.kerusi BAYAN BARU ini majoriti pengundi ialah kaim CINA mengusai 70% kaum melayu dalam 23% sahaja. Kerusi ini biasa nya dikuasai oleh DAP pernah dipegang oleh ALAHYARHAM ahamd nor bekas presiden cuepacs.Boleh ke calun melayu melayu kalau ianya mewakili BN atau kaum cina dari MCA. FIKIRLAH SENDIRI

Hijat Panjang... berkata...

jj6 = jamil jari 6 orang kuat dato' dulu, kini dan sampai bila2..dia ni tak keluaq parti ka? atau masih ahli AmeNo yang AKTIF? Sabri Bkt Gelugor, tolong chek sat mamat ni...

mantan kawan kerani-opis, jaapaq botak dalam gambaq tu, bila nak ikot jejak langkah dato' yang dipuja, diiring ke hulu ke hilir semasa kempen pilihan raya umum ke-12 sudahh...???

hah, sorang lagi...kawan Usop Sontoroyo, Annuar Ismail...mantak ketua penerangan dan mantan ketua jurugambaq dato'...senyap lama pi mana? dalam gambaq takdak, ooohhh..dia ambek gambaq kot..??? hang pun bila nak keluaq parti..senang nak beraktiviti tanpa kelibat hangpa ni yg dok menyibok ngalahkan ameno-beer end..