Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 28 Februari 2010

Fairus al moron dah join umngok.....

Fairus keluar PKR masuk UMNO - Utusan Rasis
28/02/2010 10:46pm

KUALA LUMPUR 28 Feb. - Bekas Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin hari ini mengumumkan keluar daripada Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan menyertai UMNO. - Utusan Rasis

Agendadaily melaporkan..

"Antara sebab yang diberikannya ialah kesal dengan pendirian PKR berhubung isu pengunaan kalimah Allah serta hilang kepercayaan pada pimpinan PKR dalam memperjuangkan nasib Melayu dan agama".-28/2/2010


PKR's Fairus joins Umno -Malaysian Insider

Fairus had submitted his forms to Umno two weeks after the Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) cleared him and seven other high-profile politicians for graft.
-sebahagian petikan dr MalaysianInsider

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

3 ulasan:

ABZaini berkata...

Amat sesuai dgnnya,org2 spt ini tak layak mnyertai PR,harap2 ada lg yg sudi keluar jika rasa tak layak/sesuai dgn PR...sendri mau ingat la!

Tanpa Nama berkata...

memang baguih pun....kalau la dia masih jadi TKM1 alamat lingkuplah pulau-pinang ni..selamat awai2 lagi kena perambat....

semua yang keluar PKR masuk masuk bukan sebab apapun DUIT....

apapun PUK* MAK Punya UMNOngok

Tanpa Nama berkata...

WARGA PENANG MELUAT DENGAN PKR..PARTI KELENTONG RAKYAT


semua orang keluar PKR sebab PKR parti macam celaka...cakap pandai,berdebat pun pandai,berjanji lagi pandai...tapi habuk pon tarak....AMK bayan baru macam sial....janji sana..kelentong sana...lepas ni jangan harap la PKR penang akan menang....walaupun Dap & pas menang..PKR tetap kalah sebab PKR 100000x teruk dari umno...PKR Parti kelentong Rakyat...hanya nak memperjuangankan Anuwar Ibrahim untuk jadi PM..sebab tu Allah taala tak restu....lakhanat kamu semua PKR.....