Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jumaat, 5 Februari 2010

Pulau Pinang sasaran seterusnya


Umno kini berada dalam keadaan terdesak dan tertekan.. Apa jua isu diketengahkan oleh UMNO .. dapat dipatahkan oleh Pakatan Rakyat.. Mereka dalam keadaan gelabah `biawak`..Sekarang ini mereka cuba mensasarkan kerajaan Pulau Pinang di kala kerajaan Pulau Pinang sedang bergerak dengan begitu meyakinkan dalam perancangan untuk meneruskan pemerintahan berdasarkan CAT..

Apa yang telah dan sedang dilaksanakan oleh kerajaan Pulau Pinang :

  1. Peruntukkan untuk Hal Ehwal Islam sewaktu Kerajaan Barisan Nasional memerintah Pulau Pinang dalam tahun 2008 adalah sebanyak RM12.5 juta.

Apabila Kerajaan Pakatan Rakyat yang dipimpin oleh YAB Lim Guan Eng mengambil alih pentadbiran Kerajaan Negeri peruntukkan tersebut dalam tahun 2009 telah dinaikkan sebanyak RM20.5 juta.

Untuk tahun 2010 peruntukkan tersebut dinaikkan lagi sebanyak RM24.3 juta dan sudah melebihi hampir sekali ganda.

  1. Mewujudkan majlis Syura sebagai Think Tank kepada hal ehwal pengurusan agama Islam di Pulau Pinang.. Secara tak langsungnya menunjukkan bahawa kerajaan PR Pulau Pinang meraikan semua golongan dari semua lapisan masyarakat Islam Pulau Pinang supaya bersama-sama memberi idea dan pandangan dalam memaju umat Islam Pulau Pinang..
  2. Meneruskan perancangan program 1 keluarga 1 hafiz .. yang telah memasuki tahun kedua tahun ini ... Sumbangan diberikan kepada setiap hafiz di antara RM 300 - RM 500 seorang .. dan juga kepada keluarga yang banyak melahirkan huffaz...
  3. Setiap masjid diberikan sebanyak RM 1000.00 dalam bulan Ramadhan... masjid daerah RM 3000.00.. Masjid Negeri RM 5000.00.... Sebanyak RM 132,000.00 telah diperuntukkan untuk pembangunan rohani ini...
  4. Peruntukan 1.5 juta untuk pembangunan SAR di Pulau Pinang
  5. Mewujudkan Jawatankuasa Penyelarasan Pendidikan Pulau Pinang yang bertindak sebagai satu forum pengumpulan maklumat mengenai perkembangan pendidikan di Pulau Pinang.. di mana PASTI yang merupaka pendidikan pra sekolah tajaan PAS telah diserap masuk di bawah jawatankuasa ini.
  6. Telah berjaya mewujudkan Halal Hub International yang pertama di malaysia .. walaupun umat Islam di negeri ini adalah minoriti...
Ini merupakan sebilangan kecil program yang telah sedang dan akan diteruskan di Pulau Pinang di bawah PR... yang saya tulis ini adalah berkaitan dengan perkembangan Islam sahaja... Kerja buat kita banyak terbantut mungkin selama 2 tahun sebelum ini apabila MAIPP masih dikuasai oleh UMNO... Insya Allah perkembangan Islam lebih rancak selepas ini apabila terdapat wakil-wakil daripada PR berada dalam MAIPP...

Jadi UMNO cemburu...mereka iri hati...mereka sakit hati melihat terlalu banyak perubahan yang telah berlaku di Pulau Pinang... tak larat saya nak sebut di sini... Lalu mereka mensasarkan Pulau Pinang sebagai target baru mereka untuk menyembunyikan permasalahan yang begitu teruk yang berlaku di kalangan pimpinan UMNO dan BN..

Maka dalam sehari dua ni ..mereka timbulkan mengenai Zaharin bekas Pengerusi PKR PP dan beberapa lagi pimpinan lain yang dikatakan akan lompat parti kerana berbeza pandangan Mr CM.. akan lompat masuk Parti Cinta Malaysia... Lepas tu timbul pulak wakil DAPSY kata... nak lompat lompatlah... Diletakkan pada muka hadapan beberapa paper utama ....

Dalam hati saya terdetik... hampa ni tak dak kerja lain dah ka.... UMNO dan BN ni... Mereka highlight berita ni melalui media mereka dengan meluas sekali dengan harapan rakyat akan terpengaruh llu mempercayai bahawa PR PP berada dalam masalah besar dan pada masa yang sama kesemua program kerajaan negeri tidak diketahui oleh rakyat Pulau Pinang....

Sudahlah UMNO... macam budak-budaklah hampa semua.. Sekarang ni kita berada dalam suasana era politik baru... yang rakyat mempunyai kecerdikan luar biasa anugerah Ilahi untuk menilai prestasi terbaik PR ....rosidihussain

NEGARA DAN RAKYAT MALAYSIA SELAMAT TANPA UBN.......

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’

™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

thatguy886 berkata...

weei..hampa boh kami punya link skali buleh ka..promote skit..makacihh