Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Rabu, 17 Mac 2010

Ibrahim Ali berasap telinga

Kelmarin dulu Zahrin Hashim terkejut, kelmarin tiba pula giliran Ibrahim Ali berasap telinga. (Nasib baik berdepan dengan Tuanku Sultan,rasa dan perasaan TAKUT tu tetap ada, kalau orang biasa dia tumbuk dahh...)

Tak tau lah pula apa perasaan Tuanku Sultan Selangor, sama ada baginda murka atau tidak, tetapi amat jelas baginda tuanku tidak begitu gembira dengan Ibrahim Ali bila dia telah menghebahkan yang baginda tuanku sultan telah berkenan untuk berangkat mencemar duli bagi merasmikan majlis perhimpunan PERKASA kebangsaan, sedangkan baginda tuanku masih belum mengatakan ya dan belum membuat keputusan. Ini kerana baginda ada terfikir dan telah melihat imej PERKASA sebagai satu pertubuhan kumpulan "chauvinist".

Sebelum tuanku menitahkan Ibrahim Ali datang mengadap baginda kelmarin, difahamkan yang banyak pihak termasuk wakil dari BN dan Pakatan Rakyat telah membuat rayuan kepada baginda agar tidak menghadiri majlis tersebut. Wakil-wakil ini bimbang yang baginda tuanku akan digunakan oleh pihak-pihak yang tidak bertanggung jawab yang ingin mencapaikan cita-cita mereka. Tuanku tahu yang apa-apa juga titah dan tindakan baginda pada majlis itu pasti akan memberi kesan dan impak besar.

Selepas dekat empat puloh minit mengadap, baginda masih juga belum memberikan sebarang keputusan.

Telinga Ibrahim Ali berasap sebab tak dapat keputusan dari tuanku dan tambah berasap bila ada orang yang bukan ahli PERKASA telah bertanyakan tentang pertemuan tersebut sebaik sahaja beliau keluar dari Istana Mastika.

"..ini ada lah perkara P & C. Penting ke kau nak tahu?" Ibrahim Ali terus meletakan telefon.

dollah yankee -

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

8 ulasan:

Loyar Baru berkata...

Ong ! Ong ! Ong ! Katak mana pulak yang melalak di Istana Mastika tadi ?

Matatech berkata...

Standby tempurung katak dah nak masuk perangkap... he...he....

nalapambu berkata...

"ex-PKR" yang ramai ada menyokong UMNO ini pun sudah cukup memberi kesan buruk kepada UMNO.

"PERKASA" akan menambah 'perkasa' keburuk kan lagi kepada UMNO.

Yang pasti kedua2 mahluk atau 'jelmaan' diatas ini telah sangat menakutkan kaum bukan melayu untuk menghampiri BN/UMNO.

author faethal berkata...

Mampuih pi la dengan Berahim Katak!

pemuda wangsa maju berkata...

salam tolong link kan blog hamba kat sini...tq

Tanpa Nama berkata...

sesuai ngan peribahasa: melepas anjing tersepit..tunggu aje la nanti, dia gigit umnok balik..tak percaya???

Tanpa Nama berkata...

ingat ke tokkong kampung beruk, tumpat tadi. pok kantok rupanye.

najis'angtautoya.. berkata...

fuck u umno