Pilihan Tepat Demi Masa Depan Semua

Pilihan Tepat Demi Masa Depan Semua

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli HARAPAN....
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 14 Mac 2010

Lor.... Makan Nasi Bungkus je ke....


MasyaALLAH..inilah bukti pemimpin islam. Tak malu untuk makan nasi bungkus. di khalayak ramai. Inilah ciri pemimpin islam.


Tidak menunjuk-nunjuk dan bukan sentiasa membanggakan diri. Tidak memperlekehkan orang lain hatta musuh politik sendiri.


Semoga ALLAH terus lahirkan ramai lagi pemimpin yang berjiwa islam sebenar.


Bukannya menggunakan islam demi kepentingan periuk nasi dan nama.


Dalam kehidupan di dalam kegemilangan, masih utuh nilai kesederhanaan yang diajar oleh islam./tunhisyamuddin


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Satu pemandangan yang indah dan menyejukkan hati setiap insan yang mahu dan tahu berfikir !

Tanpa Nama berkata...

hidup hanya sementara.....berfikirlah dulu sebelum berkata......

Halim jongang berkata...

Salam Semua,

Satu kisah yang berlaku semasa kami mengunjungi negeri Kelantan,waktu itu musim cuti sekolah,kami bercadang hendak bermalam di hotel,namun semua hotel taraf sederhana penuh,pusing punya pusing juga tak dapat cari.
Selepas solat Isyak,kami sekeluarga berpakat nak mengunjungi rumah tuk guru.kami ni memang orang pas,so tak kisah lah,tapi agak keberatan ialah mertua saya...tahu kan!...dia orang lama..parti lama la.
Ajak punya ajak...dia setuju,kami sampai dan dijemput oleh tok guru,siap dihidangkan kami kopi o..kena secawan kopi....hingga hari ini,mertua saya kata TG baik dan dia pun kini telah beralih angin!....hebat TG ni..!walaupun mertua saya tak faham loghat Kelantan...dan asik angguk saja!