Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sabtu, 13 Mac 2010

Malangnya menjadi Melayu yang ada dalam UMNO


Hati kecil ku merasa amat sedih mengenangkan nasib sahabat-sahabatku yang masih tak boleh lepas dari Parti Cap Keris Ni. Apa yang nak disampaikan ini ialah berdasarkan cakap-cakap aku dengan rakan umno berhubung isu sodomi DSAI ini.

Rata-rata mereka percaya bulat-bulat apa yang berlaku. Dalam masa yang sama aku pangkah juga kekadang geram dengan puak ni...aku kata dalam Islam kalau kita tak nampak benda macam tu berlaku kita tak boleh nak tuduh tentu pasal samada orang tu zina atau tidak. Kalau ada saksi mesti yang boleh dipercayai. Itu yang nabi ajar.

Tapi dalam bab ini UMNO tolak tepi soal hukum..mereka cuba nak jadikan isu ini betul dikacamata masyarakat...

Lebih malang lagi ialah ada juga ahli agama yang terpengaruh dengan isu ini hanya bersandarkan nas dalam akbar meloya. Dosa pahala tak ada dalam kamus ahli UMNO. Syurga dan neraka letak no dua.

Yang disanjung sekarang hanyalah pimpinan mereka yang hidup dalam kepura-puraan.

Jalan menuju kesesatan amat dekat dihati UMNO ...jika nak senarai satu persatu 1000 satu malam pun tak habis kalau nak cakap pasal umno. Yang lebih malang ialah melayu yang terus menyokong membabi buta...kesihan dan sedih dengan melayu yang macam ini.

Melayu yang macam inilah yang menjadi pengundi AF program hala ke neraka yang hebat di Malaysia, melayu macam ini jugalah yang menyanjung puak artis yang hilang identiti keislaman, melayu macam inilah yang menyokong JOM HEBOH yang diadakan tanpa batas-batas yang ditetapkan syarak..

Jika syurga dan neraka nampak didepan mata aku rasa baru puak2 ni akan cari apa itu Islam sebenarnya...baru mereka tahu betapa hinanya hidup berpaksikan kebangsaan...baru mereka tahu dalam kubur nanti bukan melayu menjadi sahabat kita tetapi saudara islamlah tak kira apa bangsa....

Bagi ku....amat malang dan menyedihkan mengenangkan nasih melayu yang masih berada dalam UMNO ../kopiahijau


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!


4 ulasan:

NoToBn berkata...

yang dok kata MALANG TAK BERBAU ini adalah ahli umno..ah ahah ahk

undertaker berkata...

puak grombolan ni hang kata pi laa apa pun....janji perut...bawah perut..dok dapat selalu...dok kenyang melana...dok puaih nafsu serakah depa tu...

buta...pekak..bisu..dah tak boleh nak kenai intan lagi daaah...

NO2POLITIK berkata...

Eleh... hangpa tu elok sangatlah.... keh keh keh

Loyar Baru berkata...

Kalau ikut undang-undang jenayah yang dipakai dalam negara , salah satu daripada syarat bagi membuktikan rogol atau liwat adalah penetrasi ataupun kemasukkan zakar dalam ke....uan . Kalau ikut konun syariah saksyiah.. jika qazf kena ada penyaksian . La ni puak-puak yang di butakan hati dan mata dan ditulikan pendengaran , nampaknya gunakan kitab Utusan Meloya dan Berita Hairan . Hmmmm.... Salah satu daripada sedutan Al-Quran untuk golongan ini adalah mereka lebih sesat daripada binatang ! Ini wahyu ALLAH bukan cakap PAS !