Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 21 Mac 2010

Mana lagi besar isu support Yahudi dan 16 september?


Umno rasa geli pungkoq , cacing ruman dan kerawit dok meremut-remut tak tentu duduk gara-gara dakwaan
MP Permatang Pauh yang mengatakan kerajaan Umno-Bn support Yahudi Laknatullah .Sekarang ni pulak negara haram Yahudi tu tengah mengganas di Gaza membunuh umat Islam Palestine dan korban terbaru ialah berjumlah 12 0rang.

Sebagai tindak balas diungkit-ungkit pula cerita basi 16 september dengan tindakan akan mendakwa Ketua Pembangkang gara-gara cerita 'anjing upahan Umno' yang kecewa tak dapat projek melalui syarikat RM2.Umno akan buat laporan polis terhadap Anwar kerana peristiwa 16 september kaitkan Yang di Pertuan Agong.

Pemimpin Umno sedang berada dalam ketakutan akibat
pendedahan demi pendedahan yang memalukan di Parlimen akibat salah laku buruk yang menyebut ada pemimpin Umno tertidur di meja kasino dan botol-botol arak jadi hidangan majlis ulang tahun perkahwinan.

Segala tohmahan tehadap Umno, Umno tak mampu nak menjawabnya, hanya mampu buat laporan polis sebagai pendinding jalan terakhir.Talian hayat Umno ialah laporan polis.Bagaimana pula dengan laporan polis yang dibuat pemimpin Pakatan Rakyat terhadap pemimpin Umno yang buat kecaman yang berunsur perkauman terhadap orang
Cina dan India? Apa hasilnya ?/misaimerah

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tengok gaya bukan UMNO yang geli pungkoq, tapi saudara Anwar yang geli pungkoq.