Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Sabtu, 20 Mac 2010

UMNO Perlu Lebih Ramai Lagi Orang macam Zahrain

Sehari dua ini ahli parlimen 'bebas' Bayan Baru Zaharain Mohamed Hashim mendapat publisiti meluas dalam media pro Umno-BN. Bagi Umno-BN kini adalah masa untuk bertepuk tangan bersorak gembira apabila Zahrain menyerang peribadi Dato Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat.

Bagi saya makin banyak ucapan yang keluar dari mulut Zahrain makin banyak kisah dongeng yang diceritakan. Biasanya hanya budak-budak yang belum akil baligh yang suka cerita-cerita macam ini. Kalau cerita ini keluar dari mulut ahli politik maka bermakna ahli politik berkenaan belum aqil baligh dari segi politiknya.

Satu persatu pekung, tembelang dan temberang Zahrain terdedah. Dari syarikat RM 2 memohon projek bernilai ratusan juta sehinggalah dari surat kepada kepa da YAB Lim Guang Eng y[Kartun+Harakah+Kelab+katak.jpg]ang dituduhnya anti Melayu yang menampakkan betapa kemaruk dan rakusnya inginkan gelaran Datuk.

Terkini dalam usahanya untuk mendapat publisiti murahan mendedahkan nama ahli parlimen Umno-BN yang dikatakan akan melompat pada 16 September lalu turut menikam diri apabila dinafikan oleh Tengku Razeligh salah seorang nama yang dikaitkannya.

Bagi saya Umno memerlukan lebih ramai ahli politik yang kaki temberang seperti Zahrain supaya lebih cepat riwayat Umno ditamatkan dalam pilihanraya umum akan datang.Biarlah Umno dipenuhi dengan tokoh kitar semula yang diselubungi dengan pelbagai skandal dan tingkah laku tidak bermoral.


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!


1 ulasan:

Halim Jongang berkata...

Zahrain,..Mau dok ingat, kita ni orang Islam,jangan dok sedap mulut je bercakap,tuu baru je baik sakit tulang belakang,kalau lagi sekali sakit campur dengan sumpah seranah pengundi Bayan Baru...tak tau la apa akan jadi...masa tu ,sesal dah tak berguna lagi.
Zahrin,mau dok ingat....kehidupan ini tak kekal,sekejap diatas,dan dengar dengar dah dibawah!......aaaaaaaaaarr