Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Selasa, 23 Mac 2010

Woi katak gemok.. Letak la jawatan Presiden FAP...

RK.
Pasukan (mf-dimos)
P
M
S
K
J
B
PG
Mata
1.
Selangor
10
7
2
1
23
7
6
23
2.
Terengganu
9
6
2
1
18
4
14
20
3.
Johor FC
9
6
1
2
15
7
8
19
4.
Negeri Sembilan
9
5
2
2
13
9
4
17
5.
Kelantan
9
4
4
1
11
3
8
16
6.
Kedah
9
4
1
4
11
9
2
13
7.
Pahang
9
4
1
4
11
15
-4
13
8.
Perlis
9
3
2
4
7
8
-1
11
9.
Kuala Lumpur
9
3
4
2
8
9
-1
10
10.
Perak
9
2
3
4
9
11
-2
9
11.
T-Team
9
2
3
4
8
11
-3
9
12.
KL Plus FC
9
1
2
6
5
9
-4
5
13.
Pulau Pinang
10
1
2
7
6
24
-18
5
14.
Johor
9
1
1
7
3
22
-19
4

Dah isytihar diri sebagai MP Bebas...maka apa nak tunggu lagi...letak je le Presiden FAP...kata LGE tu komunis...boleh ke kerjasama dengan LGE...? nak minta peruntukan mesti kena jumpa jugak LGE...kan ! tak malu ke...?

letak la jawatan Presiden FAP...itu lebih baik...lagi pun dah kaya raya dah la ni...jangan-jangan nak pening kepala memikirkan bola sepak dah !!!!

jangan disebabkan orang penang menyampah nak tengok muka...kosong pulak stadium nanti...

blah je la...jangan buang masa...demi bola sepak penang...lain kalau dah banyak sangat duit..sampai tak payah mintak Kerajaan Negeri support...

lu pikir-pikirkan lah.... dari blog perakkume

Dulu masa dok dalam Pakatan Rakyat boleh la hang nak lobi jawatan Presiden dan bila dah dapat kata la nak majukan sukan bolasepak Penang...nih, piii rahhhh...apajadah yang hang dah buat? prestasi pemain pun dok 'down' gila-gila..bukan lagi bersemangat...takdak semangat ke'Harimau Kumbang'an sunggohhh... Letak la jawatan Presiden FAP tu... Kira dok kena 'belasah' saja skuad Penang ni/ dari blog hijatpanjang

zmp:Macam mana nak maju, kalau pihak pengurusan dah teruk, gaji pun pemain tak dapat.. Zahrain perlu letak jawatan Presiden FAP. Dah terbukti hang tak boleh nak menaikkan mutu pemain pasukan Pulau Pinang.. Lihat saja kedudukan Pasukan pulau Pinang yang berada di tanggan kedua tercorot. Apa tindakan yang hang buat. tau nak cari Projek saja.. tanggungjawap sebagai Presiden FAP hang abaikan....... ZAHRAIN SILA LETAK JAWATAN PRESIDEN FAP........

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

Din Binjai berkata...

suruh letak..memang dia tak letak...elok tetak saja...he..he..