Khamis, 8 April 2010

Bloger UMNO pun mengaku Najib bodoh dan bangang


KUALA LUMPUR : Seorang bloger Pro Umno menyifatkan Presiden Umno, Najib Razak sebagai bodoh kerana hanya akan meletakkan calon MIC dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) hulu Selangor yang pengundiannya pada 25 April ini.

Selain perkataan bodoh, Najib yang juga Pengerusi Umno Selangor dilabelkan sebagai ‘bangang’ apabila enggan meletakkan calon Umno kerana pengundi dalam parlimen itu jelas menolak calon dari MIC.

“NAJIB BODOH... hanya itulah perkataan yang sesuai untuk najib yang menolak mentah-mentah suara rakyat hulu selangor, sudah terang-terang rakyat dan pengundi menolak calon mic, najib masih lagi bangang mahu meletakan calon mic disana. sejak bila suara manoriti mengatasi suara majoriti?

Dalam pentadbiran najib yang baru berusia setahun jagung suara mainoriti nampaknaya lebih di utamakan oleh najib,” kata blog itu.

Selain itu, blog itu turut menterbalikan gambar Najib dan memberi amaran bahawa gambar itu akan kekal di situ sehinggalah 15 April ini, dengan syarat Najib meletakkan calon Umno untuk bertanding dan bukannya calon dari MIC.

“Aku akan tegakan kan balik gambar najib kalau 15 (tarikh pengumuman calon oleh BN) hari bulan ini, najib umum calon bn dari umno. Esok akan upload kan klip video suara penduduk hulu selangor yang meminta bn meletakan calon melayu umno dan suara ini bukannya datang dari mulut orang melayu, tapi permintaan dari kaum cina,” kata blog itu lagi.

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Itu adalah diantara contoh yang mengesahkan bahawa Najib bukanlah seorang yang orang melayu perlu sebagai ketua. Orang jenis macam ini akan cabut dulu2 lagi kalaulah negara ini menghadapi krisis.

Kepada orang2 UMNO, saya ingat Ku Li jauh lebih baik dari semua yang ada. Satu petua yang saya sentiasa pakai, orang yang takut bini tak boleh jadi ketua. Apa saja keputusan yang dia buat akan boleh bila2 masa di ubah oleh bini. Jangan marah.

melayau berkata...

UMNO=APCO keh!keh!Slogan umno yg baru "hiduuuup israel"!

MANSOR JUNUS berkata...

Kelemahan ketara UMNO sekarang ini ialah ketandusan peminpin yang boleh membawa wadah perjuangan melayu ke hadapan. Dari presidennya, timbalannya dan kesemuanya berpenyakit. Rakyat jelata memang sudah menyampah dengan mereka. Cuma yang masih menyokong hanyalah mereka yang berada dalam kategori berikut:

1. Kepentingan 'political survival'
2. Tumpang cari makan.
3. Termakan dengan janji2 manis pemimpin mereka.
4. Pak turut yang tak tahu apa langung, kehulu dan ke hilir ikut saja.

Kalaulah sesuatu tidak dilakukan segera, melayu hilang segala2nya.

Tanpa Nama berkata...

sebenarnya bloger umNO tu yg ngok dan pikup slow. RAM kecik kut.

sebenarnya najib dah pakat dgn SPR utk buat silapmata dkt ulu selangor ni. jgn risau dn khuatir. kalau letak beruk pakai lambang dacing pun akan menangnya.

kah kah kah

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...