Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 1 April 2010

Lawak terbaru dari Perak...

Sekali lagi Anwar dikambing hitamkan. Kita kini menyaksikan satu lagi sandiwara mencari nama dan glamor dalam etnik Umno dimana Anwar akan disabitkan. Politik Umno selepas era Mahathir amat mudah, sesiapa jugak yang bijak dan berani menghenyak Anwar Ibrahim, dia akan dianggap hero zaman oleh pimpinan Umno.

Inilah satu satunya cara yang paling mudah untuk glamor terkenal dalam Umno. Apabila glamor dan terkenal, mudah untuk mendaki kepuncak kuasa. Pimpinan Umno sentiasa membuka ruang luas bagi sesiapa jugak yang bijak meletakkan Anwar sebagai mangsa.

Sesatunya MB Mahkamah di negara 1Malaysia ini iaitu Zambry Abdul Kadir hari ini telah membuat satu cubaan menarik dalam usahanya menumpang glamor Anwar itu. Mugnkin dia cemburu melihat publisiti melampau yang diberikan pada Zahrain membuatkan dia tumpang sekaki cari makan ala ala katak dan mengambil pulak sifat katak sebagai modal.

Yang tak tahan tu bilamana dia mendakwa beliau adalah
calon pertama bagi jawatan MB Perak dan bukannya Mohammad Nizar Jamaluddin daripada Pas apabila pakatan DAP-Pas-PKR mahu menubuhkan kerajaan negeri hari tu.

Woi Zambry, kita nak cari Melayu la jadi MB, takkan tak faham faham perlembagaan kot...
bankrupt dah hang ni...

sumber dari Shalehudin

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan: