Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Rabu, 28 April 2010

Melayu UMNO yang semakin jauh dari agama



Banyak respon yang diberi berikutkan keputusan PRK P 94,Hulu Selangor.Disatu pihak ada orang yang merayakan kemenangan dan di satu pihak lain tidak ada pula orang yang meratapi keputusan.Banyak juga terdengar analisa kemenangan calon BN yang menyebut bahawa kemenangan ini mungkin sementara serta tidak kurang juga yang memperlekehkan analisa sebegini.Umumnya, yang membuat analiasa itu terdiri dari kem PR dan kem BN.

Kem PR melihat ketidakseimbangan dalam PRK yang antara lain didalangi oleh SPR yang sengaja memindahkan pengundi ke Parlimen Selayang serta media perdana yang antaranya dibiayai rakyat digunakan sepenuhnya oleh BN untuk berkempen.Sementara kem BN banyak melakukan serangan psaikologi ekoran kekalahan PR di mana antaranya diperlekehkan alasan kekalahan PR yang menurut mereka kalau menang tidak pula dibangkitkan asalan tersebut.Serangan psikologi ini banyak bertujuan untuk melemahkan semangat pendokong PR dalam mengharungi pertarungan politik di masa masa akan datang.

Namun fakta tetap fakta yang tidak boleh dirubah hanya dengan serangan sebegini.Antara fakta yang boleh dilihat di P 94 ialah kekentalan perjuangan Petugas PR yang sedikitpun tidak luntur dengan pengkianatan beberapa inividu serta jumlah undi yang memperlihatkan separuh pengundi Hulu Selangor sudahpun menolak BN.Ini fenomena yang boleh dilihat dengan jelas daripada fakta PRK P 94 sekaligus bakal membakar semangat petugas PR di masa masa akan datang.

Di sebalik semua yang berlaku di Hulu Selangor, apa yang jelas kelihatan ialah kedaifan UMNO terhadap agama mereka sendiri.Bermula dengan serangan peribadi terhadap calon PR mereka bergerak untuk terus menghina agama sendiri tanpa langsung mahu mengambil kira keperluan untuk patuh kepada perintah agama dalam tindak tanduk mereka.

UMNO turut memalukan umat Islam bilamana mereka mendakwa calon PR adalah pemabuk tetapi tidak ada seorangpun pemimpin mereka yang dicabar LKS tampil menafikan atau membuat pengakuan terbuka seperti calon PR.Saban hari pula pemimpin mereka berbohong dengan berbagai bagai pembohongan.

Paling mengecewakan apabila ada di kalangan mereka mula menuduh Dr.Hassan Ali tidak pandai baca khutbah dan dibawa kepada umum dengan bantuan media perdana, rukun khutbah bagi membuktikan Dr Hassan tidak mematuhinya.Tuduhan yang tidak teliti dan tidak beretika ini memperlihatkan betapa orang UMNO sudah tidak menitik beratkan lagi arahan bersolat jumaat yang kepentingan disebut dengan jelas dalam alquran.Selepas PRK, aku terbaca komen seorang pengunjung TKO yang menggunakan nick PAIP yang memeprlekehkan kebolehan seseorang yang membaca khutbah.Komennya jelas mewakili orang orang UMNO yang berkiblatkan barat sebagai ikutan.Komennya mengadungi mesej bahawa seorang yang menjadi khatib tidaklah hebat seperti seorang yang berkelulusan Oxford.Komennya adalah suara orang orang yang berfaham bahawa Islam mesti dipisahkan dengan kehidupan dunia.Komennya membawa maksud bahawa manusia boleh buat apa sahaja dalam hal hal berkaitan keduniaan sementara pak pak imam dan ustaz hanya layak mengajarkan perkara perkara untuk kehidupan selepas mati sahaja dan pada mereka orang orang ini bukanlah tergolong dalam golongan orang orang yang cerdik.Itulah tipikal fahaman orang orang UMNO yang semakin ketara di P 94.

Kefahaman UMNO terhadap agama ditonjolkan lagi di kaca kaca TV bilamana wanita wanitanya kelihatan dengan begitu mesra bersalam salaman dengan calon lelaki yang bukan Islam walaupun sebahagian daripada mereka kelihatan memakai pakaian menutup aurat.Inilah agama bagi orang orang UMNO yang boleh dilihat dengan jelas sepanjang PRK P 94.Inilah sumber kepada segala kemusnahan yang berlaku di Negara kita yang kalau nak disenaraikan terlalu banyak antaranya:


  1. Kes buang bayi:Quran melarang kita mendekati zina tetapi perbuatan bersalam salaman lelaki perempuan yang termasuk perkara perkara yang boleh mendekati zina menjadi amalan harian orang orang UMNO.Apatah lagi amalan meminum arak yang sudah terbukti menjadi amalan baisa UMNO.Orang melayu Islam mencacatkan kes tertinggi kerana buang bayi dan melahirkan anak luar nikah.
  2. Kes penderaan kanak kanak :Orang Melayu Islam turut menjuarai kes kes ini di mana ianya turut berpunca dari larinya amalan pemerintah dari amalan carahidup Islam dan amalan ini turut dipengaruhi oleh amalan harian orang orang UMNO yang menjadi ketua dalam pemerintahan negara.
  3. Kes penagih dadah :Sekali lagi melayu Islam menjadi jaguh.penagih dadah sukar dibendung selagi UMNO dibiarkan menguruskan negara.Banyak kes ditemui sebelum ini di mana UMNO lah yang mengalakkan penagihan dadah.Semasa PRU 12, di setengah kawasan para penagih dibayar untuk mengundi BN/UMNO.Begitu juga di Terengganu satu ketika dulu, para penagih diberi wang ehsan menjelang setiap kali hari raya untuk beraya sakan.Kesemua amalan amalan ini terdedah di P 94 yang boleh dilihat dengan jelas.Berita yang diterima dari P 94 yang menyebut Cikgu Bard diserang oleh penagih dadah menguatkan keyakinan bahawa penagih dadah tidak akan terhapus di 1Malaysia selagi UMNO berkuasa.
  4. kes mat rempit :Yang paling ketara untuk beberapa siri pilihanraya yang lalu , mat rempit bermaharaja lela dan di P 94 , amalan ini semakin digalakkan oleh UMNO.Lantaran bagaimana mat rempit mahu dihapuskan?
  5. kes murtad :Tanya mufti Perak berapa ramai melayu murtad?dan tanya UMNO, kenapa mereka murtad?kalau amalan amalan yang didedahkan di P 94 menjadi ukuran , UMNO boleh menjadi penyebab kepada pupusnya melayu yang beragama Islam bukan sahaja kerana mereka banyak menganjurkan majlis majlis ke arah itu tetapi kerana mereka juga yang menubuhkan PERKIM.Kenyataan terbaru PERKIM menyebut sambutan kepada ISLAM semakin menggalakkan terutama dari orang orang berketurunan cina.Kenyataan ini tidak harus dibanggkan walaupun yang banyak mengislamkan orang orang cina ini adalah para ustaz ustaz melayu kerana seiring dengan usaha ini, kebocoran berlaku di kalangan orang orang melayu kerana murtad. Jadi secara ringkasnya , bolehlah dikatakan bahawa UMNO boleh menjadi penyebab berkurangannya bilangan melayu Islam dan bertambahnya cina Islam.
Demikainlah sedikit pemerhatian yang dapat dicacat berkaitan apa yang sebenarnya berlaku di P 94 dan pengiktibaran yang boleh diambil dalam merencanakan perjuangan yang masih belum selesai ini.UMNO tetap menjadi penghalang utama kepada matlamat melihat carahidup Islam ditegakkan di bumi 1Malaysia."

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

aku cadangkan awak ni patut masuk blog anwaribrahimdotcom dan teliti betul2 patut ke orang melayu berbunuh hanya utk mempertahankan seorang manusia bernama anwar ibrahim.

Tanpa Nama berkata...

aku cadangkan awak ni patut masuk blog anwaribrahimdotcom dan teliti betul2 patut ke orang melayu berbunuh hanya utk mempertahankan seorang manusia bernama anwar ibrahim.

azman kamarul berkata...

Ini BUKAN MASALAH ANWAR IBRAHIM bahalol.....ini masalah aagama yang sepatutnya kita kena fikir bersama itupun kalau masih yakin dengan Islam.

Anonymous ku yang bangang....tak payah cakap pusing-pusing atau belit-belit macam lidah biawak..tanya diri sendiri suka dengan huku Quran ke atau suka dengan hukum umno? ITU SAJA..bukan susah...sendiri jawab....jangan membelit tak habis-habis.

Tanpa Nama berkata...

hukun qurun tiada saorg pun insan yg dinamakan islam menolak nya.apa kah negeri yg di perentah pr menguna kan hukum tuhan,usah berdalih kat pusat.takut lah ALLAH.kedai no ekor pun tak hapus,ini kan rokok terang2 haram,tepok dada tanya selera.usah dok tuding jari kat orang