Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Ahad, 18 April 2010

P94 hulu Selangor :10 Sebab Utama Kamalanathan akan Kalah Teruk di Hulu Selangor.

Kamalanathan Calon Lembik
Kamalanathan Calon Lembik TawanMalaysia.com

Kamalanathan merupakan calon 'kompromi' UMNO - MIC.Dia bukan pilihan utama BN , tetapi kerana persengketaan antara UMNO-MIC memberikan laluan kepada Kamalanathan untuk menjadi calon 'korban' mangsa UMNO.Ini 10 sebab dia akan kalah teruk ;

1.Kamalanathan membawa imej 'naive' dan lembik. 'Naive' disini bermaksud orang tolol yang hanya mengikut telunjuk politikal Masternya.

2.Kamalanathan tidak ada ciri seorang 'fighter' seperti Mugilan atau Dato G.Dia ini umpama seorang 'puppet' yang lembik.

3.Hampir separuh dari Bahagian MIC Selangor tidak bersetuju dengan pencalonannya.

4.Kamalanathan gagal memperjuangkan sentimen akar umbi MIC yang mahukan pemimpin berani dan bukan satu lagi 'puppet' UMNO.Buktinya ;

i.Kamalanathan tidak membuat tindakan protes untuk keluar dewan sewaktu Konvensyen BN Selangor ketika Noh Kotik mengatakan bangsa India patut bersyukur diberi kewarganegaraan
ii.Kamalanthan tidak bangkit bangun menghentam Nasir Safar ketika Pegawai Khas Najib Istrael itu menyifatkan orang India sebagai pengemis di bumi Malaysia ini

5.Kamalanathan akan diberi undi rosak oleh akar umbi UMNO sendiri (ini tradisi penyokong UMNO)

6.Kamalanathan sudah diberikan signal awal oleh kebanyakan Ketua Bahagian UMNO Selangor bahwa dia akan kalah teruk kerana sdalah percaturan UMNO-MIC.

7.Palanivel sudah membuat kenyataan bahwa ;

i." pemilihan Kamalanathan akan menyebabkan UMNO yang harus bertanggungjawab untuk memenangkan pilihanraya ini "
ii."saya berasa sedikit lega kerana tidak dicalonkan , kalau saya dicalonkan , saya mungkin kalah untuk kali kedua setelah pilihanraya 2008"

8.Najib Israel tidak turun membantu Kamalanathan sebaliknya berkompromi dengan Yahudi di Washington.

9.Jentera 3rd Force yang terdiri dari 4 kem di dalam UMNO dan MIC akan memboikot Kamalanathan di pilihanraya ini (sebagai strategi pilihanraya aku tidak akan dedahkan lagi)

10.Muhyiddin sendiri tidak tahu nama Kamalanathan sewaktu penamaan calon BN di atas pentas ... ... kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah (siapa yang ada di penamaan calon BN masa tu tahu apa yang aku cakap ni..) kah kah kah kah kah kah kah kah


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

NoToBn berkata...

salam..waaa tak sempat ambil gambar anta..bila ada sahabat dekat pejabat keadilan..panggil anta:zul....
kalau tidak ana boleh kenai anta..tanpa anta kenai ana..syok gok..apa pun benamkan UMNOBN bersama APPCO di HS..ana tugas bermula 23 hb...disana..
w`salam..