Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jumaat, 23 April 2010

P94 Hulu Selangor : Debat Perdana DS Anwar Ibrahim vs Najib


SEMUA DI JEMPUT KE PROGRAM DEBAT PERDANA
(ISU APCO ,ISRAIL & KESELAMATAN NEGARA)

BERSAMA YAB DATO SERI ANWAR IBRAHIM VS YAB DATO SERI NAJIB ALTANTUYA

PADA :24 APRIL 2010 ( SABTU)

JAM :9.00 MALAM

TEMPAT : STADIUM KUALA KUBU BARU

AYUH SEMUA PENGUNDI HULU SELANGOR DATANG BERAMAI-RAMAI

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

umngok pengecut berkata...

Macamlah Najib nak datang.. entah2 Najib ni hantar pengganti je.. itupun belum tentu penngganti dia datang.. dasar orang UMCO (penakut nak mampuih .. pttuuuuiihh) Biasalah hanya yang bersalah saja akan jadi penakut(Berani kerana Benar Takut kerana Salah)

NAJIB BACUL.. UMCO PENGECUT..HAHAHA

Tanpa Nama berkata...

Pandai pulak ckp berani kerana benar takut kerana salah... pi suruh si nuar tu sumpah kata tak meliwat... si zaid tu sumpah kata tak berjudi.. pastu baru mai habaq kata nk debat... kaa hang pun sembang kencang... hal org semua tak beti.. hangpa semua betui... bodo puak2 PR ni...