Selasa, 18 Mei 2010

Gobala nafi akan tinggalkan PKR


PADANG SERAI, 18 Mei: Ahli Parlimen Padang Serai, N Gobalakrishnan menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan beliau akan meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Menurutnya, selama 10 tahun berjuang sebagai reformis dalam PKR, beliau akan tetap bersama dengan parti itu walau dalam apa jua kondisi dan situasi.

"Saya akan terus berjuang dan memperjuangkan nasib rakyat yang tidak terbela. Tidak ada perkataan meninggalkan PKR dalam kamus hidup saya dan tidak juga akan mengosongkan kerusi Parlimen Padang Serai sebagai dakwaan mereka yang tidak bertanggungjawab.

"Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan saya akan meninggalkan PKR juga adalah satu fitnah yang sengaja mereka lemparkan dan direka cipta bagi menimbulkan satu suasana yang tidak harmoni," katanya.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas spekulasi yang mengatakan beliau akan meninggalkan PKR setelah didapati bersalah oleh Mahkamah Majistret Pulau Pinang baru-baru ini dalam satu kes yang berlaku pada Januari 2002 apabila dituduh menghalang tugas polis.


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...