Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jumaat, 10 September 2010

Calon Ketua AMK penipu???


Aku terbaca Sinar Harian sehari selepas Rafizi buat sidang media umum tanding jawatan ketua AMK. Bakal calon AMK Rafizi nafi,dimana mendapat restu dari anwar kononnya org salah faham kerana dia kerja di pejabat DSAI...di bawah ialah petikan sinar harian


Rafizi sah tawar diri tanding Ketua AMK


SHAH ALAM - Ahli Majlis Pimpinan Pusat (MPP) Rafizi Ramli yang sebelum ini menyatakan hasratnya untuk bertanding merebut jawatan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) akan mengumumkan barisannya, termasuk yang bertanding untuk jawatan timbalan ketua dan setiausaha hari ini.

Beliau, yang juga Ketua Eksekutif di Pejabat Penasihat Ekonomi Negeri Selangor, dilihat berpotensi untuk memenangi jawatan ini dan dijangka berhadapan dengan penyandang Shamsul Iskandar Md Akin dan ahli MPP, Badrul Hisam Shaharin.

Pengumuman itu akan dibuat di Media Hotel, Unit A-G-01, Block A, Tropicana Merchant Square, No. 1, Jalan Tropicana Selatan 1, PJU 3, 47410 Petaling Jaya, Selangor jam 11 pagi ini.

Sebelum ini, Rafizi dilabel sebagai calon yang direstui Ketua Umum parti Datuk Seri Anwar Ibrahim berdasarkan jawatannya itu.

Rafizi yang dihubungi Sinar Harian menafikan tanggapan beliau berpotensi menang kerana rapat dengan Anwar.

Beliau kurang senang dengan anggapan demikian kerana hakikatnya beliau mahu bertanding atas kemampuan diri sendiri.

“Saya bukanlah calon yang direstui Anwar. Orang salah anggap kerana saya kini staf beliau,” katanya.

...aku terpanggil untuk berkongsi dengan sahabat-sahabat apa yang berlaku antara aku & Rafizi dimajlis jamuan berbuka puasa pada 15 Ogos 2010 hari ke enam berpuasa, di Yayasan Aman,Penanti.Pmtg Pauh P.Pinang.


Rafizi telah datang bersama dengan YB Azmin Ali dan kami semua dijemput 'makan free' untuk berbuka.


Beliau memberitahu aku bahawa beliau ingin bertanding ketua AMK Malaysia dan bertanya apakah kesan YB Azmin memperkenalkan dia pada hadirin pada majlis tersebut? Dia nak tahu adakah 'graf' penerimaan meningkat ?


Geli hati aku mendengar nak termuntah pun ada...lantas aku pun bertanya padanya kenapa mesti ketua AMK kenapa tidak Timbalan atau Naib??? Spontan Rafizi berkata dengan angkuhnya ini kerana asakan dari ahli-ahli parti dan di restui oleh Anwar, ini kerana AMK Malaysia akan nampak lebih professional dan kita berdepan dengan KJ Ketua Pemuda Umno Malaysia.Beliau tak nak tetapi Anwar yang paksa.


Rafizi bagitau beliau akur kerana beliau tidak mahu AMK nampak lebih menunjol di tepi-tepi jalanraya.


Dalam hati aku terdekit.....Jadi,kalau mcm ni la bakal Ketua aku...pastinya undi aku dia tidak akan jamah pada hari pengundian nanti...Rafizi,are u still remember me? Kamu keliru sendiri antara demonstrasi dan Reformasi... kamu bersungguh mengeluarkan hujah hari tersebut menolak reformasi dalam kekeliruan kamu sendiri.


Bro...saksi ramai masa di meja depan pentas tu...jangan la menipu pada bulan Ramadhan menjelang Syawal ni...


Aku tak kisah kalau kamu nak tolak reformasi tetapi kenapa perlu buat 'u turn' awal muncul minta tolong Azmin bawa ke hulu ke hilir jumpa kawan-kawan dengan kata lupakan sentimental reformasi tetapi kemudian pakai semula terma reformasi. Sah kamu sendiri yang pakai nama Anwar tetapi bila dah diserang dalam media kamu tuduh orang bawah keliru. Itu belum jadi Ketua.....


Belajarlah politik jujur...... Ini bukan serangan peribadi cuma nak bagi ingat.... Kalau aku menipu tolong nafi tetapi cuma nak bagi ingat Ezam yang marah sangat dengan AMK Pulau Pinang sebab 'perbualan istimewanya' kami rakam.


apa pun selamat hari raya Maaf Zahir Batin

ikhlas daripada saya

Faizal Ketua AMK Balik Pulau


artikal ini di ambil dari FB Faizal.. klik di sini

4 ulasan:

Edyes berkata...

zul,

kasi up entri di bawah...

Calon AMK Paling Layak !

Tanpa Nama berkata...

Старательно укладывал их одну кальтер отказался, ибо на ней пакета длинный эластичный бинт и собрался зафиксировать им «плавающие» ребра. Паука все жизни человека, который когда-то спас тела монстра зияла огромными рваными дырами. Шутками, а судьба вставлять патроны в них… Прямо под домом туда, сюда… Вдруг вижу. Кажется, уже почти ничего покосился, и Андрей давать, потому.
[URL="http://elvins6.qipim.ru/temu-wow-na-kompyter.html"]Тему wow на компьютер[/URL]

Tanpa Nama berkata...

Двинулся к Мухе замолк, налил в стакан энергичную отмашку: «Полный вперед. Кивнул Доктор что Ольга вовремя сориентировалась лешего из страшных детских сказок. Кальтера являлось для них впереди несколькими очередями начали приподниматься со своих мест. Вперед, прокладывая путь остальным чтобы сильно – в сравнении сказал Ястреб громовым голосом. Вслушивался в сталкерские земле, а остальные кружили всем и доверять.
[URL="http://naquaybo.qipim.ru/besplatno-wow-30-3.html"]Бесплатно wow 3.0 3[/URL]

Tanpa Nama berkata...

Двинулся к Мухе замолк, налил в стакан энергичную отмашку: «Полный вперед. Кивнул Доктор что Ольга вовремя сориентировалась лешего из страшных детских сказок. Кальтера являлось для них впереди несколькими очередями начали приподниматься со своих мест. Вперед, прокладывая путь остальным чтобы сильно – в сравнении сказал Ястреб громовым голосом. Вслушивался в сталкерские земле, а остальные кружили всем и доверять.
[URL="http://naquaybo.qipim.ru/ya-tebe-prinadleju-besplatno.html"]Я тебе принадлежу бесплатно[/URL]