Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Isnin, 27 September 2010

Rafizi ketua AMK berkarisma cerdik???? tak lebih dari ketua yang menipu dan meniru......


Assalamualaikum…Semoga apa yang nak saya sampaikan harini dapat memberi sedikit manfaat kepada ahli-ahli AMK khususnya.

Terdetik dihati untuk berkongsi perkembangan calon Ketua AMK Pusat ini. Mungkin tak banyak yang kita tahu tentang beliau tapi rupanya beliau berperanan di belakang tabir sewaktu era Reformasi lagi dan sampailah sekarang. Ini adalah diakui beliau sendiri sewaktu Debat AMK di Taiping Golf Resort.

Bagi mereka yang tak berada dalam dewan debat di Taiping Golf Resort pada 18 July 2010 boleh la ke web ni http://chegubard.blogspot.com/2010/09/tulisan-semula-ucapan-20min-debat.html dimana Chegubard telah bentangkan misi dan visi beliau,jangan hanya baca buka mata tapi baca buka minda.

  • pada mulanya Rafizi ke sana kesini pakai nama anwar yang suruh dia tanding.... tapi bila dia sedar yang hakikat parti ini tak semudah itu dan amk ternyata sudah pergi jauh dr segi idealisma bukan sekadar bebudak anwar maka dia kata dan keluar paper dia kata yg org ramai terkeliru sebab dia keje perjabat anwar... mamposlah amk kalau ketua cakap dolak dalik bila sangkut salah org bawah....rujuk tulisan aku pada malam hari Raya. Rafizi datang pulau pinang dengan azmin bgtau anwar suruh rafizi tanding dan keluar mulut rafizi sendiri....aku tulis dan cabar rafizi nafi....
  • dia juga tolak 'reformasi' dengan menyempitkan reformasi sebagai demonstrasi jalanan.....dia suruh org tinggalkjan romantis reformasi utk ke putrajaya hahahaha tapi lepas kena himpit dengan nora (aktivis reformasi) dia buat u turn dengan menamakan pasukan tak cukup team dia sebagai ganerasi reformasi....
  • dalam debat di taiping semua pasti ingat dia tak ada cadangan gerak kerja pun sibuk bercakap konon utk menghalalkan diri bertanding dan nak bukti org lama dia sibuk cerita dia buat itu dia buat ini termasuk dia kata chegubard belum masuk parti masa dia duduk dalam amk.... chegubard tak jawab dan terus terang agenda dia.... * fakta sebenar chegubard menang pemilihan di kemaman (menang tanding) kemudian ketika saifudin bentuk kabinet pemuda keadilan nasional adlan benan yang dilantik setiausaha oleh saifudin telah perkenalkan saifudin kepada rafizi utk dilantik exco. dia berani menipu fakta dalam debat terbuka ???
  • dalam debat dia bgtau muka inilah yang cari duit tiap tiap bulan utk bayar gaji bulan kepada bbrp pemuda dalam parti ini hahaha angkuh sungguh.... sapa nak gaji bulan pi minta dgn rafizi...
  • dalam debat dia cerita dia letak jawatan dan pergi jauh dr parti sebab dia tak setuju dengan ezam hahahaha pelik dan gila dia dh dilantik exco pemuda kemudian kerana lobi adlan benan dan saifudin dia dilantik pula MPT ketika itu ..... so dia gaduh dgn ezam sebab ezam bawa masuk wanita muda ? hahaha ketika itu ezam dalam isa dia gaduh dgn org dlm isa dengan letak jawatan.... kalau dapat MP dia akan lompat sebab gaduh dgn org dlm parti..... apa jaminan dia mampu bawa amk kalau anwar dlm penjara .... gaduh dgn anwar dlm penjara dan tinggal amk.....
  • semau dgr dia tak ada agenda kerja buat pun.... chegubard jelas melakar misi, visi, permasalahan dan sasaran gerak kerja.... alih alih di selangor semalam dgr dia dah ada sasaran gerak kerja hahaha cikgu bard namakan konsotium anak muda dia namakan koperasi anak muda hahahaha pelik rafizi kaki tiru dan penipu.....

Sekian terima kasih

Mohd Faizal B. AB Rahman

Ketua AMK Balik Pulau.


ini pula sms yang di terima dari beberapa teman :

Pemilihan 2010 ; 7 Manifesto Strategk Mnyuntik Diamisme AMK oleh Calon Ketua AMK Rafizi Ramli.

1.Penubuhan Koperasi AMK sebagai tapak keewangan.

2.Penubuhan jentera PRU13di 100 kerusi sasaran

3.Penubuhan skuad kumunikasi AMK untuk menghadapi cyber war

4.Penubuhan Biro Mobilisasi untuk keberkesanan mobilisasi anggota

5.Kenal pasti dan latih 200 pimpinan AMK bertaraf nasional

6.Menerapkan konsep inkubator program bagi mengakar umbikan gerak kerja AMK

7.Melengkapkan senarai keahlian AMK.

sekian..


apa yang nak di perkatakan disini bahawa manifesto di atas telah diciplak dari visi yang telah dibentangkan oleh CheGu Bard semasa sesi debat tersebut.. baca di sini ... http://chegubard.blogspot.com/2010/09/tulisan-semula-ucapan-20min-debat.html

wajarkah kita untuk memilih seorang pemimpin yang sangup bercakap bohong hanya semata-mata untuk mengejar jawatan.... boleh pula untuk menciplak idea orang lain untuk merealisasikan impiannya.....

Tiada ulasan: