Jumaat, 3 Disember 2010

Pilihan raya umum boleh jadi awal sebab harga barang dah naik- Najis


Datuk Seri Najib Tun Razak tidak menolak kemungkinan pilihan raya umum ke-13 akan diadakan lebih awal berikutan sokongan rakyat terhadap Barisan Nasional (BN) yang semakin pulih.

Perdana Menteri berkata, tanda-tanda awal juga menunjukkan bahawa rakyat menerima baik pelbagai inisiatif yang diperkenalkan oleh kerajaan BN bagi memenuhi kehendak dan harapan mereka.

"Itu bukan petanda awal tapi ia (pilihan raya umum) boleh jadi awal, boleh jadi lewat...biasalah. Keputusan muktamad...bila sampai masanya, boleh jadi cepat, boleh jadi lambat.

"Keputusan sebenar sama ada BN telah memenuhi harapan rakyat akan hanya diketahui daripada keputusan pilihan raya umum akan datang,'' katanya.

Beliau menyatakan demikian kepada wartawan Malaysia selepas menyampaikan ucap utama pada perhimpunan agung keenam Persidangan Antarabangsa Parti-parti Politik Asia (ICAPP) di sini semalam.

Ketika berucap pada perhimpunan agung itu mengenai usaha BN mendapatkan balik sokongan rakyat yang terjejas semasa pilihan raya umum 2008, Perdana Menteri berkata, BN perlu menunaikan segala janjinya dan perlu juga dilihat sebagai memenuhi semua keperluan rakyat.

zmp.... kah...kah...kah....betul ka rakyat menerima baik pelbagai inisiatif yang diperkenalkan oleh kerajaan BN....... alasan nak cover kenaikan harga 4 dalam 1... tahniah kerajaan UMNO /BN yang cukup-cukup perihatin tentang rakyat


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YANG SENTIASA TURUN... BIASALAH BUAH DADA MAKIN LAMA MAKIN TURUN...

BERSYUKUR SANGAT2 SEMUA BARANG NAIK...
BAGI NAIK LAGI...
GUA TAK KISAH...
GUA BANYAK DUIT...
GUA MAKIN KAYA BEB...
NEGARA MAJU KATAKAN..

MAMPUSLAH KORANG MISKIN...
SAPA SURUH JADI MISKIN..

HIDUP BN... PENYOKONG SETIA BN SELAMANYA... CAYALAH BN... 9897

Tanpa Nama berkata...

bagusss............... naikan lagi harga tu, sikit sangat naik tu, naik la RM20-RM50 ke baru la cepat aku jadi billionaire. Tahniah & TQ kerajaan 1Msia.

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...