Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jumaat, 25 Februari 2011

Adakah lagi Keadilan Dalam Keadilan????


Kepincangan atau penyelewengan dalam proses Pemilihan KEADILAN 2010 sudah menjadi rahsia terbuka. che'GuBard sudah membuat lebih dari satu laporan dan aduan bersama fakta mengenai perkara ini kepada saluran yang seharusnya.

che'GuBard menolak jawatan pusat yang ditawarkan kerana bukan jawatan yang dimohon tetapi siasatan dan ketelusan.

che'GuBard sebolehnya cuba menjaga 'adab' dengan memberikan tekanan terbuka seminima mungkin itupun setelah hampir semua rasanya saluran dalaman digunakan. Dalam pada masa yang sama tidak pernah berhenti untuk terus menyusun massa khususnya anak muda menggempur regim. Namun malangnya che'Gubard terus dilabel pengkhianat dan ramai pula 'pejuang hebat' di keliling kuasa atasan terus menerus terus bertindak , menghina dengan tujuan che'GuBard keluar parti. Belum pun apa - apa sudah mula terdengar cerita che'GuBard dibeli, dibayar regim nak hancur parti dan seumpamanya.

Dua hari lepas che'GuBard sekali lagi menggunakan saluran dalaman dan kali ini menghantar surat kepada semua anggota Biro Politik Parti untuk perhatian dan tindakan semua. Surat dihantar melalui email....

dari blog CheGu Bard

zmp.... :JPP oh JPP...... janji 2 minggu ni dah lebih 3 bulan..... dimanakah KEADILAN sekaran ini... adakah kerana untuk untuk menjaga kepentingan seorang dua dalam parti, segala aduan tu terpaksa di bakul sampahkan???

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mcm bodoh je orang bila kalah bising

Addin berkata...

salam..mohon linkkan blog ana http://addin77.blogspot.com.blog anta dh dilinkkan..t.kasih