Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Jumaat, 25 Mac 2011

Ahli Umno pun x pecaya Anwar dalam video sex tu....

Barangsiapo percayo bahawo Anwar melakukan seks dongan Amoi cinabeng ini, mako terjatuhlah dio sebagai anak luar nikah.samo juga mempercayai Najib meliwat Zul kulim...kahkahkah


Itulah berlaku ket opis den beb duo hari lopeh.biasolah mangkuk2 umno sahabat den ni bukan orang celik politik,malah politik mereko hanyo ikut-ikutan.Politik orang yang tak pernah kenal tikar sembahyang,politik baka dari lombu umno.muahahahahaha.

Bongap tak bongap kawan den ni kes 3 stooges ni dah hampir basi baru dio terkojut,itupun kerano jentero umno Tv3 duk canang. Memang banggang tahap zainuddin maiden.

"Cammano bhai botul ko Anwar yang buet korjo tu? Kes liwat bolum solosai dah create cito lain?" Lobih kurang cam gitulah bunyinyo, kawan den yang kaki nombor ekoq.....muahahahaha kantoi siot.

Bhai....cam gini den tak nak cito banyak,meh sini den nak tunjuk kat ekau gambar yang dikatokan Anwar Brahim.Dari situlah ramai kaki atas pagar,umno totok tengok gambar blur kesamaran masing-masing menafikkan itu bukan Anwar tapi itu bapak dio Ibrahim Ali...kahkahakhkah

Den harap kawan-kawan den yang berado ateh pagar,masih bersekongkol dongan gerombolan Ameno berubah kembali pada kebenaran.Den bukan tak tahu yang ekau malas nak berubah sobab ekau raso seleso kehidupan skarang walaupun dibebani kesempitan hidup akibat kenaikan hargo barang beb.ekau raso seleso tiap-tiap bulan tut2 gaji masuk.jonis tak pikir kemasyarakan

Den menyeru kawan-kawan den yang masih berado dalam UMNO berubahlah ...tengok pado kes bidio ni sudah cukup mengenal siapokah umno dan siapokah fitnah? Den umno berani berubah beb,kenapo ekau penakut ?jangan jadi cam najib beb takut kat losmah...kahkahkah


'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

Tiada ulasan: