Khamis, 24 Mac 2011

Chegu Bard - Awat yang Anak Muda dok kalut sangat



che'GuBard dapat beberapa masej dan panggilan mengenai kenyataan che'GuBard yang keluar dalam The Star semalam yang berbunyi :

Outspoken PKR leader Badrul Hisham Shaharin, who is known as che'GuBard, said if the politician was really involved in the scandal he should quietly step down.
Tak pasti apa salahnya ? Kenyatakan tersebut bermaksud jika video itu benar Anwar maka Anwar harus undur, itu saja. Yang kalut kenapa ? adakah kita tidak yakin yang dalam video tersebut bukan Anwar ?

Kenyataan Tan Sri Khalid pula berbunyi :
Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menyifatkan dakwaan terbaru ke atas Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung video lucah yang dikatakan membabitkan dirinya sangat serius kecuali jika ia dibuktikan tidak benar.

Apa pula komen kita ? Semua kekalutan ini sebenarnya dimulakan dari dalam AMK oleh beberapa pimpinan hebat pemuda PKR yang cuba mengambil alih peranan media jahat regim dengan melakukan 'spin' .... mengganggu dinding depan beberapa teman che'GuBard dan membawa mulut yang kononya che'GuBard desak Anwar letak jawatan.

Sudah - sudahlah politik karut dan sempit ini. Waktu ini memerlukan peranan anak muda ke depan bukan membuat kerja-kerja karut.

Pemuka - pemuka hebat ini memberikan wajah anak muda dalam PKR, maka rakyat menilai inilah kualiti pimpinan muda dalam PKR. Maka tindakan ini amat memalukan.

Kita kena ada politik matang dan rasional, baru mampu yakinkan rakyat. Apa salahnya kenyataan che'GuBard. Untuk berjuang kita harus yakinkan diri sendiri.

Ya memang kita yakin itu bukan Anwar.... kita yakinkan rakyat kita rasional...kalau Anwar anak muda dalam parti sendiri akan jatuhkan beliau. Baru rakyat tengok dan yakin dengan anak muda PKR sebagai kumpulan pendesak yang boleh diharap bukan setakat pengikut dan pengipas yang mengharap payung lindungan.

Anak muda juga harus radikal, kita sudah tahu lokasi tayangan awal lagi.... lainlah kalau kita bangun tidur lambat hari Isnin itu. Seharusnya kumpul anak muda datang dengan tenang dan ikut sama wartawan desak ingin tonton sama, baru keadaan menjadi lebih hebat.

Menyerang sentiasa menjadi sistem pertahanan terbaik.



Che'gubard pernah dan hingga kini digelarkannya pengkhianat kerana lantang melawan isu pemilihan pkr2010,ada juga mulut bau longkang yg ckp che'gubard akn jadi spt ezam,namun lihat siapakah orangnya yg lantang melawan membershkan nama nuar brahim dlm isu video lucah???

DARI ANAK MUDA UNTUK ANAK MUDA

Tiada ulasan:

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...