Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 7 April 2011

Blogger Umngok disiasat berhubung klip video sex


Blogger yang terkenal dengan blog papagomo.com disiasat polis selama hampir tiga jam di Kuching petang Rabu berhubung klip video seks 1.47 minit yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut beliau yang hanya mahu dikenali sebagai Papagomo, polis mula mengambil kenyataan dari jam 6.00 petang hingga 9.00 malam di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuching.

Beliau menjelaskan,soal-siasat itu berkisar bagaimana beliau memperolehi sebahagian daripada video seks yang dikaitkan dengan Anwar Ibrahim.

Papagomo yang ditemui Agendadaily di luar IPD Kuching memberitahu antara soalan yang ditanya adalah satu artikel yang disiarkan diblog beliau membabitkan gambar dua orang gadis Cina bersama bloggers Topeng Perak dalam blognya.

Papagomo yang menetap di Kuala Lumpur berada di Kuching untuk meliputi kempen pilihanraya negeri Sarawak yang sedang berlangsung sekarang.

“Saya hanya keluarkan gambar itu untuk mempersoalkan apakah wanita Cina itu yang dilanggani oleh Anwar Ibrahim.”katanya beliau.

Dalam soalsiasat itu sebuah komputer riba milik beliau telah dirampas bagi membantu siasatan.

Petang Isnin lalu laman blognya antara paling awal menyiarkan klip video 1.47 minit itu

6 ulasan:

Pak Su Pak Adik berkata...

Maaflah ambo nak kato hok sengoti(sesungguhnya-bahasa kampong).
Rupo demo Papa Gomo Rupo tak comel dah,pah kalu demo buat hok to comel pulok gak maka seperti kata kata oghe tua-tua di kapong:=
"Muko Hudoh dah Peghanga Hudoh pulok!"
Harap demo isaf lah sebab kalu rupo tak comel pun tapi peghanga comel dia jadi oghe bernilai. Kawe berpese ni mengambil iktibar dari surat Al-Asr. Maaf sekali lagi kalu bahaso ambo kasar sikit.

Pak Su Pak Adik berkata...

Maaflah ambo nak kato hok sengoti(sesungguhnya-bahasa kampong).
Rupo demo Papa Gomo Rupo tak comel dah,pah kalu demo buat hok to comel pulok gak maka seperti kata kata oghe tua-tua di kapong:=
"Muko Hudoh dah Peghanga Hudoh pulok!"
Harap demo isaf lah sebab kalu rupo tak comel pun tapi peghanga comel dia jadi oghe bernilai. Kawe berpese ni mengambil iktibar dari surat Al-Asr. Maaf sekali lagi kalu bahaso ambo kasar sikit.

Amuraria berkata...

INI BUKAN SPESIS MANUSIA ATAU ORANG ! TENGOK MUKA DAH TAU INI SETAN BIN IBLIS BERIBUBAPAKAN UMNO@APCO-BN ! BIASA LA BARUA-BARUA SETAN NI SEMUA KALU TAK BODEK,AMPU JILAT UMNO@APCO-BN NAK MAMPUEH BILA DAH SAPU ONGGKOS NYA PAK ! MEMANG MUKA DAJAL !

Jiwa Kacau berkata...

Muka yang tiada nur langsung

Tanpa Nama berkata...

sorang lagi blogger umno yang kuat menghina nuar dan turut menayangkan video sex anwar..

www.parpukari.blogspot.com

korang pergi keblog dia.. hentam dia sikit.. ataupun report kat polis. dialah orang pertama yang tayang video tu..

Tanpa Nama berkata...

Muko lagi ni gak kawe tok sey komen lah cumo kawe nok ghoyak muko lagu ni lah hok di panggil muko gerok gempur umno tu!

Kalu rima keleh...rima pun tok sey nok make.Kalu bui ko boyo, boyo pun tok sey nok jamoh.