Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Rabu, 27 April 2011

Video Sex... pembohongan yang nyata


Aku takmau nak tulis panjang.... korang tengok kedua-dua gambar di atas dan lihat Perbesaan paling ketara pada rambut.... cuba perhatikan dan buat perbandingan betul ataupun tidak Dato Seri Anwar Ibrahim atau bukan dalam gambar di atas tu....

Gambar Video di rakam pada 21 Feb 2011 dan gambar di Mahkamah pada 22 Feb 2011.. memang nyata video tersebut adalah fitnah untuk menjatuhkan karea politik DSAI ..

'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

budakbalun berkata...

wehhh!!

time2 ni kalau dapat nyembang dengan parpukari dan papagomo nie kompom best wehhh!!

mau biru muka depa aku ceramahkan!!

semua hal video ni sudda kantoiii!!