Solidariti Anak Muda Malaysia

Solidariti Anak Muda Malaysia
anak muda..!!! korang kini dah boleh mula..!!! disini ia akan memandu korang..!!! jgn takut sbb ini tempat anak muda yg brani..!!! disini tempat anak muda yg kuat prinsipnye..!!! pendaftaran akan dibuka..!!! SELAMAT DATANG..!!

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433

Selamat Tahun Baru Ma'al Hijrah 1433
Selamat menyambut kedatangan tahun baru 1433 Hijrah kepada semua umat islam di muka bumi ini......

Cara buat duit dengan mudah.....

Cara buat duit dengan mudah.....
sila klik gambar untuk memperolehi pendapatan yang lumayan

"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam di Libanon, hancurkanlah rejim zionis.. amin . ..."> >(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)
ahli UMNO menyamar ahli PAS...
UMNO dah kehabisan modal....
go to UMNO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Khamis, 6 September 2012

Hanya Perkasam Pembela Agama....


Salam semua...

Sepatutnya kisah ostad-ostad Perkasa yang mengamuk kat Aloq Setaq tu tak payah la nak di heboh-hebohkan. Ostad-ostad yang segak beruniform GERAK KHAS tu sanggup berhempaih pulaih semata-mata demi agama dan bangsa walaupun masih lagi kena pakai rantai cacing.

Kita jangan jelabaih mulut kata depa tu buta perut.

Bagi Pak Long, alim ulamak dari Perkasa yang secara sukarelanya menebal muka sendiri untuk menghalang Anwar dari bertazkirah tu memang bercita-cita murni... Secara tak langsung, upacara membaling kasut jepun ke dalam masjid tuh, dapat meninggikan lagi syiar Islam khususnya di Kedah Darul Aman... tahniah.

Anwar memang patut sangat diajaq supaya tidak kurang ajaq. Anwar patut di dedahkan bahawa semua orang kena ada tauliah bila nak bertazkirah...

Kalau Anwar dok tak paham jugak, ni ha Mak Long hang ada bagi sikit contoh ostazah ngan ostad-ostad kat bawah neh yang masing-masing ada dekat tiga lori tauliah... sebab tu la Perkasa tak marah kat depa, hang tak percaya tanya Mak Long hang... haha...
Ni ostazah Rosmah sedang bertazkirah di Masjid entah dimana...

Ni plak ostad Najib bertazkirah di Masjid Kampung Sungai Miang, Pekan, Pahang
Ni pulak menantu abah yang baru ja dapat title ostad yang kini bergelar ostad KJ ketika bertazkirah kat Taman Rembau Utama...

Ni plak ostad Pak Rais yang tazkirahnya mampu membuatkan amah-amah lupa diri...hehe...

Sekian, ni pulak cenderahati Mak Long hang kat Anwar...
Ingatlah Anwar oii, sabaq itu iman, dunia hanya pinjaman, duit bukan kawan dan mati tak berteman...

Wassalam...
cilok dari blog Paklong



'UMNO PERASUAH 1 Malaysia... Pembohong seluruh rakyat Malaysia’


™ kaasiii peecaaahhh laaaaaa........®

!!" MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH "!!
http://zulmamakpng.blogspot.com/
!!!.. LAWAN TETAP LAWAN...!!!!, SUARA RAKYAT, SUARA KERAMAT...!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah terang lagi benderang.Golongan ni
tak boleh dipercayai.Syaitan kerjanya menyesatkan.Malaikat kerjanya menjalankan perintah Allah dengan taat.