Khamis, 10 Mei 2018

Tahniah Buat seluruh rakyat Malaysia


Hadiah buat seluruh rakyat Malaysia.... Tahniah Tun yg baru td ditabalkan Sbgai PM yg ke7....

tahniah juga buat DS Wan Azizah yg bakal dilantik sbgai TPM wanita yg pertama di Malaysia

Tahniah juga buat insan yang menjadi hero dan idola hati yg mncetuskan gelombang politik baru tanah air ,DS Anwar Ibrahim yg bkl ditabalkan sbg PM yg ke8 insyaallah....

Semoga pentadbiran kerajaan PH berjaya ditadbir dengan telus dan saksama demi kesejahteraan rakyat semua.....

Buar rakan perjuangan yg telah pergi dahulu mninggalkan kita, inilah hasil titisan perit anda semua... Al Fatihah....


Sejarah ini terpahat utk ttpan anak cucu di masa hadapan.... 

1 ulasan:

AHAMAD FAUDZI ABD berkata...

Hai semua

Nama saya Ahamad Faudzi Abd dari MALAYSIA. Saya mengalami trauma kewangan kerana saya ditipu dan ditipu oleh banyak syarikat pinjaman dalam talian dan saya fikir tiada apa yang baik boleh keluar dari urus niaga dalam talian tetapi semua keraguan saya segera diambil untuk berehat dan pergi apabila rakan saya memperkenalkan saya pada mulanya ke syarikat SEMUA GLOBAL PINJAMAN GERAN, saya fikir ia masih menjadi permainan cheaters yang sama, tetapi rakan saya meyakinkan saya, dan saya juga melihat testimoni yang lain, saya terpaksa memaksa diri untuk mengikuti semua proses, pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua keperluan, saya mendapat pinjaman sebanyak RM 5.000.000 dalam akaun bank MUAMALAT saya Apabila saya dimaklumkan di telefon saya, saya tidak pernah percaya, nampaknya saya bergegas ke bank untuk memastikan ia benar dan benar, dan pinjaman itu ada di dalam saya akaun, saya menarik diri tanpa komplikasi dan melabur dalam perniagaan saya Venture.

Sekiranya anda ingin pinjaman hari ini untuk perniagaan dan memulakan hidup, syarikat, dan kontrak besar anda, sila hubungi SEMUA GERAN GLOBAL GLOBAL pada e-mel mereka di bawah.
E-mel ............. allglobalgrantloan@gmail.com

Dan jika anda mahukan maklumat yang betul dari saya, maka anda boleh menghubungi saya melalui e-mel peribadi saya (aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com)

Saya seorang pemandu TRUCK biasa, tetapi sekarang saya mempunyai TRUCKS dan saya menjadi penyokong besar, saya memberi jaminan kepada anda semua bahawa anda akan mendapat pinjaman anda daripada SYARIKAT yang baik ini.

SYARIKAT: SEMUA GANJARAN PELANGGAN GLOBAL
Tel ............. +1 (304)997-4034
e_mail .......... [aahamadfaudziabdlatif5@gmail.com]

Luka Rakyat

Rakyat itu selalu diam, tapi ia pencatat dan tidak pernah lupa, rakyat itu seperti naga, melingkar dengan berat badan dan diam dalam kehenin...